• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
5

همه پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشد

  • کد خبر : 163296
  • 04 دی 1402 - 18:06
همه پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه پروژه‌های استان باید روزشمار داشته باشد و اگر یک روز کار به تاخیر می‌افتد، باید علت آن مشخص شود.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر ضرورت اجرای به موقع پروژه‌ها، اظهار داشت: فلسفه تشکیل وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف حل مشکلات موجود در استان است، بنابراین باید با جدیت و تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنید.

وی با تاکید بر اینکه توسعه باید بر اساس علم و برنامه‌ریزی باشد، افزود: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بالقوه بی‌شماری است، بنابراین باید با تکیه بر دانش از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: نیروی توانمند و خلاق یکی از نیازهای استان است، بنابراین باید با سرمایه‌گذاری بر روی آموزش محصلان، فرزندان خود را توانمند تربیت کنیم.

کرمی گفت: آموزش و پرورش نهادی بسیار تاثیرگذار است، چرا که فرزندان ما از کودکی تا جوانی خود را در این نهاد سپری کرده و از این طریق آینده خود را رقم می‌زنند. دانش‌آموزان و دانشجویان را باید مهارت محور تربیت کنیم و دائم برای دانش‌آموز تحرک فکری ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: مقدمه ورود دانشگاه در نهاد آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و زمانی که فرهنگ‌سازی در مدارس به درستی انجام شود، قطعاً فرد در دانشگاه به یک کارآفرین تبدیل می‌شود.

وی تاکید کرد: همه پروژه‌های استان باید روزشمار داشته باشد و اگر یک روز کار به تاخیر می‌افتد، باید علت آن مشخص شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163296

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.