• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان در چابهار احداث می شود

  • کد خبر : 163450
  • 09 دی 1402 - 19:31
بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان در چابهار احداث می شود
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، گفت: بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و دریایی که یکی از این ها با همت خیریه محکم و دیگری با پیگیری و پیشنهاد از وزارت بهداشت برای خدمات دهی مطلوب به مردم و استفاده از ظرفیت های گنج پنهان در سواحل مکران راه اندازی و به بهره برداری خواهند رسید.

دکتر ایرج ضاربان سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار در نخستین نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در طی تفاهم نامه ای که با بنیاد خیریه محکم منعقد شده است بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان احداث خواهد شد که نظییر این بیمارستان در خیلی از استانهای کشور وجود ندارد.

وی افزود: بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان چابهار در ورودی شهر با مساحتی بیش از ۱۰هزار متر مربع به تصویب کمیسیون ماده یک رسیده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی چابهار، ادامه داد: طبق برنامه زمانبدی که پیش بینی کردیم در بازه زمانی ۳۶ماه و حداکثر شصت ماه ساختمان بیمارستان فوق تخصصی کودکان و نوزادان چابهار آماده بهره برداری شود و در طول همین مدت نیروی استخدامی را جذب و برای ارائه خدمات با بیمه های درمانی و امورات خیریه ای شروع به فعالیت خواهد کرد.

 

دریا گنج پنهان سواحل مکران است

دکتر ضاربان نیز در ادامه نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان چابهار بیان کرد: مجوز راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و دریایی نیز صادر شده است و در طی چند ماه آینده این مرکز تحقیقات نیز کار خودش را در چابهار آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پیگیری و راه اندازی سریع فرآیند این مرکز تحقیقات با همکاری وزارت بهداشت شامل حال مردم چابهار شده است که در واقع محققان در این مرکز تولید محصول انجام انجام خواهند. از ظرفیت های پنهان دریا برای تولید محصول استفاده خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.