• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

جهاد تبیین مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه است

  • کد خبر : 163562
  • 14 دی 1402 - 18:54
جهاد تبیین مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه است
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه جهاد تبیین مهمترین وظیفه روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه است، گفت: باید هوشیار باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود تصویر القای ناامیدی را بشکنیم.

سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، در نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اصحاب رسانه باید با بیان ظرفیت‌های این استان به توسعه، پیشرفت و امید مردم به حل مسائل یاری‌گر باشند.

وی افزود: امروز شاهد یک جنگ ترکیبی با هدف اقتصاد و محوریت رسانه هستیم اما باید هوشیار باشیم و با استفاده از ظرفیت‌های موجود این تصویر القایی را بشکنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت ادامه داد: سیاه نمایی، از بین بردن امید مردم و ناامیدی از اهداف دشمنان است ما وظیفه داریم با بهره‌گیری از ابزار رسانه آن را خنثی و حقایق را به درستی تبیین کنیم.

خلجی گفت: آمار اشتغال با تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم رو به بهبود بوده به نحوی که در ۲ سال گذشته حدود ۶ هزار واحد صنعتی و نیمه صنعتی در کشور احیا شده است.

وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان سرزمین فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است باید تصویر آن با کمک اصحاب رسانه ساخته شود. تببین و اعتمادسازی وظیفه همگان بوده، رسانه‌ها می‌توانند خدمات ارائه شده به جامعه را در راستای ایجاد امیدآفرینی بازگو کنند.

وی بیان کرد: بخشی از ایجاد امید توسط مسئولان شکل می‌گیرد نباید برای انجام کارها، شبانه روز داشت چرا که در دولت سیزدهم خستگی و وقت گذرانی معنا ندارد. مدیران باید بتوانند با خدمت بی وقفه مردم را امیدوار کرده و اصحاب رسانه نیز عملکرد آنها را به درستی تصویرسازی کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز سیستان و بلوچستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده آن هم در شدیدترین شرایط اقتصادی وارد شده به کشور، و شاهد هستیم که ریل پیشرفت و توسعه شتاب گرفته و آینده درخشان خواهد بود.

خلجی عنوان کرد: باید روابط‌ عمومی‌ها توانمندتر شوند، یکی از مشکلات ما علاوه‌بر روابط‌ عمومی‌ها، خود مدیران هستند که جایگاه رسانه را نمی‌شناسند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با تاکید بر ارائه تقویت آموزش‌های لازم به روابط‌ عمومی‌ها و اصحاب رسانه، افزود: جهاد تبیین یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی است و فعالان این حوزه باید در این عرصه با شجاعت و جسارت خط شکنی کنند و ماموریت اصلی خود را که تبیین، اعتماد سازی و رفع شبهه است به بهترین نحو انجام دهند.

وی تاکید کرد: در این راستا همکاری بیشتر مدیران استانی با رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و استفاده از این بستر برای تبیین دستاوردهای دولت و آنچه رهبر معظم انقلاب به عنوان نقاط امیدآفرین از آن یاد می‌کنند، ضروری است.

خلجی افزود: براساس بخشنامه اخیر معاون اول رئیس جمهور، هیچ لایحه‌ای و آیین نامه در هیات دولت مطرح نمی شود مگر اینکه پیوست ارتباطی و اطلاع رسانی (پیوست رسانه‌ای) داشته باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.