• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
4

شبکه تلویزیونی ایرانشهر راه اندازی شد

  • کد خبر : 163824
  • 30 دی 1402 - 18:21
شبکه تلویزیونی ایرانشهر راه اندازی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: با هدف تببین برنامه‌های نامزد‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه این شهرستان، شبکه تلویزیونی با نام "ایرانشهر" راه اندازی شد.

مهرداد جهاندیده، سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر، اظهار داشت: این شبکه تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم از سوی صدا و سیما راه اندازی شده است.

وی افزود: داوطلبان انتخابات پیش رو می‌توانند از فرصتی که رسانه ملی در اختیار آن‌ها قرار داده به نحو مطلوب استفاده کرده و در فضایی سالم و به دور از تنش، خود را به مردم معرفی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر با اعلام اینکه حوزه انتخابیه این شهرستان با ۵۰۲ شعبه، بیشترین شعبه اخذ رای را در سیستان و بلوچستان دارد، ادامه داد: رقابت شایسته در سلامت کامل انتخابات همراه با امنیت از نظر فکری، ذهنی و اجرایی ضروری است و با مشارکت بسیار شایسته و آبرومند وظیفه داریم که در تجلی این معنا بکوشیم.

جهاندیده گفت: با توجه به راه اندازی کانال تلویریونی، نامزد‌های داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ثبت نام و استفاده از این ظرفیت به سامانه ستاد تبلیغات به نشانی https://em۱۴۰۲.ir مراجعه کنند.

گفتنی ست؛ شش کانال تلویزیونی با هدف ایجاد فرصت برابر تبلیغات انتخاباتی برای نامزد‌های دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.