• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

هیچ کارگاه غیر فعالی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد

  • کد خبر : 163845
  • 01 بهمن 1402 - 17:51
هیچ کارگاه غیر فعالی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: لازمه موفقیت در حوزه اقتصادی تلاش، جدیت و برنامه‌ریزی است.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، با بیان اینکه هیچ کارگاه غیر فعالی در استان وجود ندارد اظهار داشت: لازمه موفقیت در حوزه اقتصادی تلاش، جدیت و برنامه‌ریزی است بر همین اساس باید با توانمند سازی، مردمان این استان را وارد میدان کرد چرا که شرایط و تسهیلات زیرساخت‌ ها در حال پیگیری و انجام هستند.

وی با بیان اینکه این استان باید استانی اقتصادی باشد، افزود: دستیاران مردمی‌سازی باید در حوزه اقتصادی فعالیت‌های مضاعفی داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان، ادامه داد: باید تاجر در سیستان و بلوچستان تربیت شود چراکه حجم بالایی از کارت‌های پیله وری در سطح استان توزیع شده که باید با کمک هم بتوانند تحول ایجاد کنند و محصولات تولیدی منطقه به کشور‌های همسایه صادر شود.

کرمی با اذعان به اینکه باید کارخانجات فرآوری محصولات کشاورزی و معدنی در استان راه‌اندازی شود، گفت: فعالیت‌های دانش بنیان و تشکیل تعاونی‌های دانش بنیان بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: باید ظرفیت‌های خلاقیت، کار و تولید در اذهان مردم سیستان و بلوچستان فعال سازی و خلاقیت و توانمدی در ذهن کودکان این استان نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان سرزمینی مستعد است که باید به آن توجه شود، بیان کرد: امنیت غذایی کشور از همه چیز مهمتر هست و کشاورزی یکی از مهمترین و ضروری‌ترین فعالیت‌های اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان سیستان و بلوچستان باید از اکنون با تشکیل تعاونی، تحرک فکری و بارش فکری آشنا شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان در زمینه فرآوری صنایع معدنی و کشاورزی در استان برنامه ریزی و فعالیت کنند، گفت: متاسفانه خرمای فراوانی در استان بدون برنامه‌ریزی در صنایع تبدیلی برداشت می‌شود که باید برای رساندن آن به ارزش افزوده تلاش شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.