• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

۸ داوطلب حوزه های انتخابیه سیستان و بلوچستان در مرحله دوم تایید صلاحیت شدند

  • کد خبر : 163868
  • 02 بهمن 1402 - 18:59
۸ داوطلب حوزه های انتخابیه سیستان و بلوچستان در مرحله دوم تایید صلاحیت شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان گفت: هشت نفر جدید به فهرست تأیید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان در چهار حوزه انتخابیه این استان اضافه شدند.

عباس ابراهیمی، دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از این مجموع پنج نفر از حوزه انتخابیه شمال سیستان و بلوچستان، یک نفر از حوزه انتخابیه ایرانشهر، یک نفر از حوزه انتخابیه زاهدان و یک نفر از حوزه انتخابیه چابهار هستند.

وی افزود: اسامی این افراد جدید تأیید صلاحیت شده امروز از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات استان و فرمانداری‌ها اعلام شد.

دبیر ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تأیید صلاحیت شدگان نهایی از سوی شورای نگهبان ۱۹ بهمن اعلام می‌شود، ادامه داد: مابقی افراد که صلاحیتشان تأیید نشده می‌توانند تا این تاریخ امیدوار باشند که اسامی آنها به فهرست تأیید شدگان اضافه شود.

سید محمدصالح حسینی طباطبایی، بهزاد سارانی، محمد سرگزی، احمد کریم و حسن کیخا از حوزه انتخابیه شمال سیستان و بلوچستان، محمودرضا مالکی ازحوزه انتخابیه ایرانشهر، محسن بنده‌ی از حوزه انتخابیه زاهدان و فاطمه ریخته گرزاده از حوزه انتخابیه چابهار تأیید شدند که اسامی آنها از سوی شورای نگهبان به ستاد انتخابات استان اعلام شده است.

تعداد تأیید صلاحیت شدگان مجلس دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شش حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان هم اینک به ۲۲۳ نفر رسید.

همچنین تعداد هزار و ۸۶۱ محل اخذ رأی در سیستان و بلوچستان پیش بینی شده که ۹۰۱ شعبه ثابت و ۹۶۰ شعبه سیار هستند که ایرانشهر با ۵۰۲ و خاش با ۲۰۷ شعبه به ترتیب بیشترین و کمترین تعداد را در استان به خود اختصاص داده‌اند.

۶ شبکه تلویزیونی ویژه تبلیغات انتخابات برای ۶ حوزه انتخابیه در سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شد.

گفتنی است ۶ کانال تلویزیونی ویژه انتخابات در شبکه استانی هامون، با هدف تبیین برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی برای حوزه‌های انتخابیه شمال سیستان و بلوچستان، زاهدان، خاش، سراوان، ایرانشهر و چابهار راه‌اندازی شده و نامزدهای انتخابات از فرصت راه‌اندازی این کانال‌ها می‌توانند در جهت معرفی و برنامه‌های خود به شهروندان استفاده کنند.

تأیید صلاحیت ۲ نماینده فعلی مجلس در حوزه‌های انتخابیه چابهار و خاش هنوز مشخص نیست.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.