• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

اجرای به موقع طرح نهضت ملی مسکن در اولویت سیستان و بلوچستان است

  • کد خبر : 163967
  • 12 بهمن 1402 - 21:40
هاتف سیستان و بلوچستان - دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم به مساله طرح نهضت ملی مسکن جهادی و عملیاتی است، گفت: اجرای به موقع طرح نهضت ملی مسکن در اولویت استان قرار دارد.
عطاء اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، در جلسه بررسی عملکرد اجرایی تعاونی های مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرعت در روند کار و کیفی‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن دو مولفه بسیار مهم بوده که این موضوع در استان به خوبی در حال انجام است.
وی از ساخت بیش از ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در کل سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: قطعا همه تلاش مجموعه راهبر طرح نهضت ملی مسکن با توجه به آورده متقاضیان استان این است که واحدهای ساخته شده با قیمت مناسب و زمان تعیین شده تحویل شهروندان گرامی شود که سازمان نظام مهندسی در این خصوص اهتمام ویژه دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه تاخیر در اجرای این طرح مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد خواهد کرد، از دستگاه‌های خدمات رسان و تعاونی های مسکن خواست تا با ارائه گزارش‌های منظم از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کارگروه مسکن این استان کمک کنند.
اکبری با بیان اینکه امروز تلاش در جهت ساخت مسکن برای مردمی که نیازمند سرپناه هستند، یک کار جهادی است، گفت: خوشبختانه اقدامات و پیشرفت کار پروژه های نهضت ملی مسکن در این استان مطلوب ارزیابی می شود و امیدواریم که با تشکیل جلسات هفتگی، انسجام و وحدت رویه همه متولیان بتوانیم نتایج خوبی برای مردم استان داشته باشیم.
وی تصریح کرد: همچنین در مجموع با توجه به اینکه تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در امیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت نقش مستقیم ایفا می‌کند در این استان تلاش شده است با استفاده از توان نیروهای بومی و مصالح ساختمانی تولیدی با کیفیت گام های موثری در این زمینه برداشته شود.
وی با بیان اینکه هیچ دستگاهی نباید برای جهادی که در توسعه ساخت مسکن شروع شده، کوتاهی کند، همه دستگاه‌ها اعم از بانک‌ها و سازمان‌های مرتبط با زیرساخت‌های مسکن در استان و همچنین تعاونی های مسکن باید کمک کنند و پای کار باشند که لحظه‌ای درنگ نشود.
لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=163967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.