• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1

سامانه تلویزیونی ایرانشهر برای نامزدهای انتخاباتی در دسترس می باشد

  • کد خبر : 164111
  • 17 بهمن 1402 - 20:48
سامانه تلویزیونی ایرانشهر برای نامزدهای انتخاباتی در دسترس می باشد
هاتف سیستان و بلوچستان - جلسه توجیهی کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

مهرداد جهاندیده، سرپرست فرمانداری ایرانشهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز با گذشت بیش از ۴۴ سال از عمر انقلاب اسلامی خدماتی بسیاری ارزشمندی در این منطقه صورت گرفته چون پایه و اساس انقلاب اسلامی بر اساس مردم سالاری بوده و مردم برای سرنوشت خوشان تصمیم می گیرند که نمونه بارز آن همین انتخابات است که در کشور برگزار می شود.

وی افزود: بنا به روز شمار انتخابات داریم پیش میرویم و با توجه به گستردگی حوزه انتخابیه تمامی تمهیدات صورت گرفته ولی برای اولین بار فرصتی ایجاد شده که از طریق رسانه ملی نامزدهای انتخابانی هم خودشان را معرفی کنند و هم برنامه های خودشان را بیان کنند تا مردم با شناخت کامل رای بدهند.

سرپرست فرمانداری ایرانشهر ادامه داد: توصیه ما به کاندیدا و هوادارانشان این است  که اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند و از هر گونه تخریب پرهیز کنند.

زینلی مسئول شبکه تلویزیونی ایرانشهر نیز اظهار داشت: ایرانشهر به تنهایی دارای ظرفیت های فراوانی است در بحث های مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی که می طلبد نگاه ویژه ای بدان داشته باشیم.

وی  افزود: ۲۰۰ کانال محلی در کشور در بحث انتخابات شروع بکار کردند که ۶ کانال در استان سیستان و بلوچستان نیز ایحاد شده تا در یک فرصت برابر در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد که در مرحله اول بعد از ثبت نام در سامانه باید یک تیزر و یا مستند ۲۰ دقیقه ای از سوی نامزدها ساخته و در اختیار صدا و سیما قرار گیرد.

مسئول شبکه تلویزیونی ایرانشهر، ادامه داد: در این فرایند بحث برنامه مناظره را داریم که فرمت آن تهیه و در اختیار کاندیدا قرار گرفت واین برنامه در هر شهرستان بصورت جداگانه ضبط می شود و در ایام تبلیغات نیز پخش خواهد شد.

زینلی گفت: این فرصت بسیار مناسبی است که مردم از اهداف و برنامه کاندیدا مورد نظر آگاه شوند و کسانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشدند سامانه باز است ضمن اینکه اگر نامزدهای که یک درصد آرا را بدست آورند هزینه پرداختی به آنها برگشت داده می شود و تمامی تبلیغات کاندیدا از پیام رسان های داخلی و ایران صدا و تلوبیون قابل پخش و انتشار می باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.