• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

۲۷ طرح بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در کنارک افتتاح شد

  • کد خبر : 164140
  • 18 بهمن 1402 - 19:55
۲۷ طرح بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در کنارک افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - ۲۷ طرح گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر امروز چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و قشرهای مختلف مردم در کنارک افتتاح شد.

عبدالغفور حوت، فرماندار کنارک اظهار داشت: افتتاح پروژه ۶۰ واحدی بازسازی سیل شهر کنارک با مجموع تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریال، افتتاح آسفالت معابر شهرک صنعتی کنارک با متراژ چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۲میلیارد ریال، افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در اداره فنی حرفه ای از جمله برنامه های مهم بود.

وی افزود: افتتاح روشنایی ورودی فرودگاه و رفع افت ولتاژ روستای پارگ هوتان با نصب یک دستگاه ترانس ۲۰۰ با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال، بهره برداری از ۲ واحد مرغداری با ظرفیت ۲۲ هزار قطعه جوجه با میزان سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال، افتتاح خانه بهداشت خیرساز در روستای ناصر آباد با متراژ ۱۰۰ متر مربع با زیرپوشش یک هزار و ۵۲۳ نفر از دیگر طرح ها بود.

فرماندار کنارک، ادامه داد: مجتمع گردشگری و بین راهی در روستای سورکمب با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با زیر بنای یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع و با اشتغال ۲۱ نفر کلنگ‌ زنی شد.

حوت گفت: برپایی نمایشگاه دستاورد علمی دانش آموزان در مدرسه نمونه دولتی صدیقه طاهره، برگزاری جلسه توجیهی آموزشی نمایندگان فرمانداران کنارک و زرآباد، همایش هم اندیشی و هم افزایی با علما ،روحانیان و متعمدان، دیدار و تجلیل از خانواده شهید و جانباز از ویژه برنامه های دهه فجر در این شهرستان بوده اند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.