• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

نمایشگاه صنایع دستی از مواد بازیافتی در شهر چابهار راه‌ اندازی شد

  • کد خبر : 164149
  • 18 بهمن 1402 - 20:33
نمایشگاه صنایع دستی از مواد بازیافتی در شهر چابهار راه‌ اندازی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک از راه‌ اندازی نمایشگاه صنایع دستی از مواد بازیافتی در شهر چابهار با همکاری اداره آموزش و پرورش، محیط زیست و فرمانداری بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر خبر داد.

منصور رئیسی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک، اظهار داشت: هدف از راه اندازی این نمایشگاه آشنایی دانش آموزان با مقوله فرهنگ تفکیک زباله از مبدا و همچنین حفظ و حراست از محیط زیست است.

وی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان بیش از ۲۰ مدرسه صنایع دستی خود را در معرض دید عموم قرار دادند که با استقبال خوب قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری های چابهار و کنارک، ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۶۰۰ اثر ساخته شده از پسماند خشک توسط دانش آموزان در نمایشگاه ارائه شده است.

جواد سپاهی، معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار نیز اظهار داشت: دانش آموزان با خلاقیت خود با استفاده از وسایل دور ریختنی توانستند صنایع دستی مختلف و جذاب و دیدنی را خلق کنند که این امر در ایجاد روحیه و نشاط خردسالان تاثیر زیادی دارد.

وی افزود: توان دانش آموزان خردسال دوران ابتدایی در ایجاد خلاقیت و نوآوری به عنوان آینده سازان ایران اسلامی واقعا ستودنی است و باید این موارد را ترویج کرد تا با راهنمایی معلمان بتوانند موفقیت‌های لازم را حاصل کنند.

گفتنی ست؛ در پایان این مراسم به برگزیدگان این نمایشگاه جوایز به همراه لوح تقدیر اهداء شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.