• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

۴۵ پروژه بزرگ در زاهدان افتتاح شد

  • کد خبر : 164161
  • 19 بهمن 1402 - 18:13
۴۵ پروژه بزرگ در زاهدان افتتاح شد
هاتف سیستان و بلوچستان - شهردار زاهدان گفت: ۴۵ پروژه شاخص شهرداری زاهدان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی افتتاح شد.

محمد امیر براهویی، شهردار زاهدان، در مراسم افتتاح پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری زاهدان که در تالار فردوسی این شهرستان برگزار می شود، ضمن تبریک مبعث اکرم (ص) و ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم زاهدان پیام‌ بردار وحدت ایران اسلامی هستند و زاهدان پایتخت وحدت اسلامی است.

وی افزود: وحدت و همدلی میان شیعه و سنی ایجاد شده امشب جشن بهره برداری از ۴۵ پروژه شهرداری زاهدان در حوزه های مختلف عمرانی، خدماتی و رفاهی برگزار می‌شود. پروژه های شهرداری با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شهردار زاهدان، ادامه داد: همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه عمرانی، خدماتی، رفاهی شهرداری زاهدان با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انجام می شود. با همدلی و همگرایی که میان مسئولان شهری زاهدان وجود دارد، مسیر توسعه را با جهش بیشتر پیش ببریم که اکنون همه می توانند پروژه های زیادی را در سطح شهر انجام دهند.

براهویی با اشاره به اینکه شهر زاهدان در مسیر توسعه هدفمند در حرکت است گفت: جهش در توسعه به این دلیل است که همه دستگاه ها پای کار آمدند و برای شهر آبادانی در جستجو هستند. افتتاح المان‌ های میادین ورودی شهر، راه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌ها، طرح‌های مدیریت شهری، راه‌اندازی مجتمع‌های فرهنگی، گردشگری، مهمترین پروژه‌های شهرداری می باشند که به بهره برداری می رسند.

وی با بیان اینکه زاهدان پایین‌ترین درآمد سرانه را در بین مراکز استان‌ها دارد، تصریح کرد: مجموع اعتباری که از ارزش افزودن به دست می‌آید به ۳۰ میلیارد ریال در زاهدان رسیده که این مبلغ بسیار ناچیز است و شهر زاهدان با این مبلغ مدیریت می‌شود.

وی از چهارراه رسولی به عنوان قطب گردشگری شهر زاهدان در سطح ملی و بین المللی یاد کرد و افزود: شرایط قبل از چهارراه رسولی شرایط خوبی نبود به همین دلیل طرح گردشگری خوبی برای آن طراحی شد و اکنون شاهد تبدیل این مکان به منطقه ای در شأن مردم هستیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.