• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

ششمین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در شهرستان راسک برگزار شد

  • کد خبر : 164492
  • 02 اسفند 1402 - 22:03
ششمین دوره جشنواره بانوکانی ندپد در شهرستان راسک برگزار شد
هاتف سیستان و بلوچستان - ششمین جشنواره بانوکانی ندپد (ردپای قلم بانوان) اول اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور بانوان و دختران شهرهای راسک، پارود و پیشین در محل مجتمع فرهنگی هنری شهرستان راسک برگزار شد.

محسن سنچولی پردل، مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان، اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره بانوکانی ندپد توسط موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان مکران با همکاری دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد برگزار گردید.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری جشنواره بانوکانی ندپد، شناسایی استعدادهای نوظهور، معرفی و تجلیل از بانوان نمونه و تاثیرگذار و فعال در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، کارآفرینی، هنری و دیگر زمینه‌هاست و به صورت دوره‌ای در یکی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری هاتف جوان، ادامه داد: ششمین دوره جشنواره بانوکانی ندپد با استقبال پرشور بانوان و دختران شهرستان های راسک، پارود و پیشین برگزار شد.

پردل گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و هنری از اهمیت بالایی برخوردار است، به خصوص آمادگی بانوان شهرستان راسک در حماسه آفرینی انتخابات پیش رو نشان می‌دهد که بانوان این خطه از میهن اسلامی آگاه و با تدبیر هستند.

سلیم کدخدا، فرماندار شهرستان راسک نیز در این مراسم اظهار داشت: زنان نیمی از جمعیت هر اجتماعی را تشکیل می دهند. حضور فعال بانوان شهرستان راسک در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی با شور و نشاط بالای همراه بوده است.

وی افزود: انتخابات میدانی برای تعیین تکلیف و سرنوشت خودمان است و از همه دعوت می‌شود که مانند همیشه در فرایند انتخابات با حضور پرشور شرکت نمایند.

گفتنی ست؛ در پایان مراسم، از پانزده نفر از بانوان فعال و برگزیده شهرستان راسک با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل شدند. تجلیل‌شوندگان توسط کمیته داوری که در فرمانداری شهرستان راسک تشکیل شده بود، شناسایی و انتخاب شدند.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.