• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
2

لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری پُزم شهرستان کنارک راه اندازی شد

  • کد خبر : 165234
  • 01 فروردین 1403 - 20:54
لنج تفریحی در روستای هدف گردشگری پُزم شهرستان کنارک راه اندازی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار لنج یکدار در روستای هدف گردشگری پزم ویژه ایام نوروز راه‌اندازی و فعال شد.

طاهر میرزایی رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک، اظهار داشت: این شهرستان از نعمت خدادادی گردشگری دریایی بهره‌مند است و هر ساله تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی این شهرستان را برای سفر‌های نوروزی انتخاب می‌کنند.

وی افزود: به همین منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران جزو برنامه‌های اصلی اداره میراث فرهنگی کنارک بوده و طبیعتاً گردشگری دریایی نیز یکی از مطالبات ویژه مسافران در ایام نوروز محسوب می‌شود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همکاری اداره کل شیلات این مهم در نوروز ۱۴۰۳ محقق شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کنارک ادامه داد: برای اولین بار مسافران و گردشگران نوروزی می‌توانند در هنگام سفر به این شهرستان از ظرفیت سفر تفریحی دریایی بر روی لنج یکدار به همراه ویژه برنامه‌های فرهنگی و متنوع و شاد در روستای هدف گردشگری پزم استفاده کنند و خاطره‌ای فراموش نشدنی را به ثبت برسانند.

میرزایی گفت: این ظرفیت هم‌اکنون در روستای هدف گردشگری پزم مهیا شده و گردشگران نوروزی می‌توانند بهره کافی را که برای اولین بار اتفاق افتاده ببرند و گشت‌های دریایی از زرآباد تا کنارک را تجربه کنند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.