• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسیده است

  • کد خبر : 165578
  • 19 فروردین 1403 - 20:20
سیستان و بلوچستان در حوزه تولید برق به خودکفایی رسیده است
هاتف سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات بسیار خوبی پارسال در حوزه تولید برق در این استان انجام شده و در این زمینه به خودکفایی رسیده‌ایم.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان، در نشست تبیین برنامه های اقتصادی سال که با حضور جمعی از فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار داشت: ظرفیت‌ های اقتصادی موجود در استان بی‌نظیر است که در این راستا کریدورهای ارتباطی برای استفاده از ظرفیت مرز فعال شده است.

وی افزود: در حوزه صادرات و واردات شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم شهرک‌های تولیدی مشترکی با پاکستان طراحی شده تا بتوانیم از بازار بی نظیر این کشور همسایه استفاده کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه اقتصاد باید بر پایه تولید شکل بگیرد، ادامه داد: مرز برای سیستان و بلوچستان یک فرصت است در همین راستا اولویت صادرات با تولیدات داخل خود استان است.

کرمی گفت: اقتصاد دیجیتال اهمیت فراوانی دارد که باید این مهم در سیستان و بلوچستان با استفاده از شرکت های دانش بنیان توسعه یابد.

وی با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسئول از این ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان استفاده کنیم، بیان کرد: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به جنایت های اسرائیل اظهار کرد: شاهدیم که امروز رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی قرار دارد و تلاش می‌کند منطقه را تحت کنترل خود درآورد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: صهیونیست‌ها سال‌ها برای ایجاد اختلاف در منطقه بین مسلمانان تلاش می‌کند که البته هر بار شکستی سخت‌تر از گذشته را تجربه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی سال‌هاست که در محاصره به سر می‌برند اما در این محدودیت‌ها توانسته‌اند تا حد زیادی به خود کفایی برسند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=165578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.