• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

رسانه های سیستان وبلوچستان بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند

  • کد خبر : 151691
  • 01 اردیبهشت 1401 - 4:29
رسانه های سیستان وبلوچستان بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند

هاتف سیستان و بلوچستان – استاندار سیستان وبلوچستان با تاکید بر اینکه مطالبه گری باید با عقلانیت و ارائه راهکار جهت اصلاح امور همراه باشد، گفت: رسانه های استان بر عملکرد دستگاه های اجرایی نظارت کنند.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به تأکیدی که پیش از این نیز مبنی بر نظارت رسانه‌ها بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان سیستان و بلوچستان داشته‌ام اعلام می‌شود همه دستگاه‌های اجرایی استان وظیفه همکاری با رسانه‌ها خصوصاً صدا و سیما را دارند.

وی با اشاره به پخش برنامه «تلنگر» شبکه استانی «هامون» و در خواست مجوز ورود خبرنگاران به ادارات و دستگاه‌های اجرایی تصریح کرد: مسئولین باید در حیطه وظایف خود مشکلاتی را که مردم و خبرنگاران منعکس می‌کنند را بررسی و رفع کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مطالبه گری باید با عقلانیت و ارائه راهکار جهت اصلاح امور همراه باشد، اظهار کرد: مطالبه گری بر پایه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر استوار است و در آن علاوه بر شناخت و بیان مشکل باید به ارائه راه حل و راهکار و تلاش برای رفع مشکل نیز پرداخته می‌شود.

وی افزود: رسانه‌ها در تمامی جوامع جریان ساز و روشنگر هستند و به عنوان چشمان بیدار و زبان گویای جامعه، نقش برجسته‌ای را در زمینه نظارت و آگاهی بخشی بر عهده دارد.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه خبرنگاری یک مسئولیت مهم اجتماعی است، ادامه داد: در دنیای نوین امروز و در عصر پویایی اطلاعات و شتاب سریع تحولات، نقش و اهمیت کلیدی خبر، خبرنگاری و رسانه بر هیچکس پوشیده نیست.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=151691

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.