• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

کمبود دارو و پزشک در سیستان و بلوچستان بیداد می‌کند/ آیا زور مجلس به مافیای خودرو نمی‌رسد؟

  • کد خبر : 155826
  • 21 فروردین 1402 - 0:44
کمبود دارو و پزشک در سیستان و بلوچستان بیداد می‌کند/ آیا زور مجلس به مافیای خودرو نمی‌رسد؟
هاتف سیستان و بلوچستان - نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در نطق علنی اظهار کرد: حذف مصوبه مجلس در خصوص واردات خودرو کارکرده واقعاً تأسف‌برانگیز است، آیا زور مجلس به مافیای خودرو نمی‌رسد، چه جوابی برای ولی نعمتان خود دارید.

معین الدین سعیدی از وزیر راه و شهرسازی خواست در خصوص ایجاد راه روستایی چاهان به چاه علی نیکشهر و سایر روستاهای این منطقه و پل کالبر و باهوکلات عنایت ویژه‌ای داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های وزیر نیرو در آبرسانی به مناطق محروم در تذکری به وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: انگار یادمان رفته است جانفشانی‌ های کادر سلامت در ایام تلخ کرونا را، بنابراین لازم است مطالبات پرسنل حوزه سلامت اعم از پرستاران، بهورزان، بهیاران، ماماها و پزشکان بالاخص در مناطق محروم به قید فوریت پرداخت گردد.

وی بیان کرد: همچنین کمبود دارو و پزشک در سیستان و بلوچستان بیداد می‌کند، قبل از مرگ سهراب تدبیری برای نوشدارو کنید.

نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر کشور و رئیس سازمان اداری و استخدامی ادامه داد: سال‌ ها از شهرستان شدن دشتیاری، زرآباد و بالاخص قصرقند می‌گذرد اما ادارات در آن‌ها به صورت کامل مستقل مستقر نشده‌اند و روند خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان‌ها به شدت دچار مشکل است، لطفا در این زمینه عنایت ویژه‌ای بفرمایید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.