• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

جوانان سیستان و بلوچستان باید مطالبه‌گر و پیگیر مشکلات مردم باشند

  • کد خبر : 155857
  • 21 فروردین 1402 - 12:08
جوانان سیستان و بلوچستان باید مطالبه‌گر و پیگیر مشکلات مردم باشند
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جوانان این استان باید مطالبه گر باشند، گفت: جوانان باید اثر گذار باشند و اثرگذاری آنان در کف میدان دیده شود و اینجا عنوان می کنم مهار تورم و رشد تولید تنها شعار سال نیست بلکه یک فرمان حکومتی است و همه باید به آن عمل کنیم.

رضا شریفی در جلسه «جهاد تبیین و نقش سمن ها» اظهار کرد: شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم و هدف اصلی دشمن این بود که نسل جوان ما را با شکست مواجه کند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون تحرکات مختلفی برای ضربه زدن به ملت ایران از سوی دشمنان انجام شده اما با هوشیاری شما جوانان تاکنون نه در اشغال مرزها و نه در اشغال فکرها هیچ توفیقی نداشته‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: طبیعی است که دشمنان یک الگوی استکبار ستیزی برای مستضعفان جهان را تحمل نمی‌کنند و حاضر نیستند پیشرفت انقلاب اسلامی را ببیند.

وی خاطر نشان کرد: باید بتوانیم از میان شما جوانان و نوجوانان برای سایر نهادها کادر سازی کنیم.

شریفی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف کشاورزی، معدن و دامداری در سیستان و بلوچستان ظریفت‌های فراوانی داریم که باید برای به فعلیت رساندن این ثروت‌ها از جوانان استفاده کرد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت مرزهای سیستان و بلوچستان بیان کرد: من با قاطعیت اعلام می کنم که امروز مرز برای ما یک فرصت است نه تهدید.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=155857

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.