• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

سیل در قصرقند مادربزرگ نازبی بی و گوسفندانش را با خود برد

  • کد خبر : 156275
  • 08 اردیبهشت 1402 - 23:08
سیل در قصرقند مادربزرگ نازبی بی و گوسفندانش را با خود برد
هاتف سیستان و بلوچستان - بخشدار مرکزی قصرقند در جنوب بلوچستان گفت: سیل قصرقند یک زن کهن سال 50 ساله بنام نازبی بی دامنی فرزند مزار را در کلگ و آبادی زیرکاندری دپ تقریبا پنج کیلومتری روستای پاسک قصرقند به همراه 12 گوسفندان با خود برد و جان او و دامهایش را گرفت.

فیض محمد زین الدینی در گفت و گو با هاتف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به گزارش های دریافتی از قصرقند شب گذشته نازبی بی در حاشیه رودخانه پاسک حومه شهر قصرقند که برای نجات دامهایش در دل رودخانه در تلاش بود را با خود برده است.

وی ادامه داد: این زن مسن پس از غفلت خانواده وی برای نجات دامهای خود که در بستر رودخانه گیر افتاده بودند رفته ولی متأسفانه به دلیل گیر افتادن وسط سیل آب او را با خود می برد و غرق کند و جان می بازد.

بخشدار مرکزی قصرقند گفت: هواشناسی به دلیل صدور هشدار نارنجی وضع هوا از شهروندان خواسته از استقرار، تجمع و حتی نزدیک شدن به هر گونه رودخانه، مسیل و حتی ارتفاعات خودداری کنند.

متاسفانه به دلیل عدم دسترسی به تلویزیون و نبود دکل تلویزیونی و فیلترینگ شدید شبکه های اجتماعی و نبود اینترنت و تلفن اکثر شهروندان و دامداران و عشایر به اخبار هواشناسی دسترسی ندارند و بعضا مشکلاتی ناگوار اینچنینی پیش می اید که جا دارد مسوولان بعد از گذشت سالها چاره اندیشی و دست از سانسور و قطعی مکرر تلفن و اینترنت و کم کردن سرعت اینترنت بردارند تا مردم بتوانند حداقل از اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=156275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.