• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
مدیر و مسئول فرهنگسرای وحدت:

قصد ما کمک به بانوان بدسرپرست و بی سرپرست است

  • کد خبر : 158788
  • 22 مرداد 1402 - 10:51
قصد ما کمک به بانوان بدسرپرست و بی سرپرست است
هاتف سیستان و بلوچستان- مهدیه شیخ مدیر و مسئول فرهنگسرای وحدت باید بانوان برای بالا بردن اعتماد به نفس خود تلاش کنند خوشبختانه امروزه بانوان ما نشان داده‌اند که باوجود سختی‌ها و موانع با تلاش خود توانسته‌اند مشکلات زندگی خود را تا حدی حل کنند و سربلند بیرون بیاییند.

به گزارش خبرنگار هاتف مهدیه شیخ گفت: دو فرهنگسرای وحدت و انقلاب را در زاهدان داریم. فرهنگسرا مکان فرهنگی است که برای برگزاری برنامه‌های و کلاس‌های مختلف برای مردم حاشیه‌نشین است. برنامه‌ها ممکن است مناسبتی باشد که شامل برنامه‌های ملی، مذهبی، فرهنگی، ورکشاپ خلاقیت و … می‌شود. کلاس‌ها نیز متنوع است و سعی کردیم کلاس‌هایی را در این فرهنگسرا برگزار کنیم که مورد نیاز مردم و بازار کار داشته باشد.
همچنین افزود: کلاس‌ فرهنگسرای ما اول از آموزش خیاطی شروع شد و بعداً که مراجعه‌کنندگان بیشتری داشتیم کلاس‌های دیگر افزوده شد. به طور کلی  در حال حاضر کلاس‌های طرح تابستانه ۱۰ کلاس داریم که شامل زبان انگلیسی، فرآوری محصولات آرایشی، البسه محلی، خیاطی، قلاب بافی، نقاشی، قرآن و کلاس‌های قرآن هست که از هشت تا دو تایم کلاس‌ها است هر کلاس دو ساعت هست. مربی‌ها اکثراً از فنی و حرفه‌ای هستن و کسانی هم که بصورت آزاد برای ارائه آموزش به مرکز ما مراجعه می‌کنند ابتدا رزومه‌شان بررسی می‌شود و بعد با آن‌ها قرارداد بسته می‌شود.

مدیر و مسئول فرهنگسرای وحدت گفت: بانوان برای بالا بردن اعتماد به نفس خود تلاش کنند خوشبختانه امروزه بانوان ما نشان داده‌اند که باوجود سختی‌ها و موانع با تلاش خود توانسته‌اند مشکلات زندگی خود را تا حدی حل کنند و سربلند بیرون بیاییند اما همچنان نیاز هست بانوان برای بهتر کردن اعتماد به نفس خود تلاش کنند و لازمه این امر این است که در اجتماع زیاد حضور داشته باشند و خود را باور داشته باشند. بنظر من لازم است کلاس‌های آموزشی خودباوری و اعتماد به نفس در این فرهنگسرا نیز برای بانوان گذاشته شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=158788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.