• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
6

تیم فوتبال ساحلی چابهار در نخستین بازی لیگ برتر کشور، خوش درخشید

  • کد خبر : 152140
  • 21 خرداد 1401 - 12:04
تیم فوتبال ساحلی چابهار در نخستین بازی لیگ برتر کشور، خوش درخشید
هاتف سیستان و بلوچستان - دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی این شهرستان در نخستین بازی لیگ برتر کشور، خوش درخشید گفت: تیم بزرگسالان فوتبال ساحلی چابهار نخستین بازی خود مقابل تیم صنعت فرش اصفهان را با نتیجه ۶ بر پنج بُرد.

محمدامین عزیزی دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار اظهار داشت: در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، هفته اول به میزبانی استان یزد به مصاف تیم صنعت فرش حداد اصفهان رفتیم.

وی افزود: بازی بعدی هم در یزد برگزار خواهد شد چراکه هفته اول می‌بایست در زمین خودمان (چابهار) بازی می‌کردیم که مراحل آماده‌سازی زمین به بازی اول نرسید اما شرکت پتروشیمی نگین مکُران که حامی فوتبال ساحلی چابهار بوده هم‌اکنون در حال آماده‌سازی زمین است تا هفته سوم، میزبانی مسابقات با کیفیت خوبی در چابهار برگزار شود.

عزیزی با بیان اینکه تیم فوتبال ساحلی چابهار سال ۱۳۹۲ توسط سازمان منطقه آزاد چابهار راه‌اندازی شده است گفت: بازی دوم فوتبال ساحلی چابهار در لیگ برتر کشور نیز دوشنبه هفته آینده با تیم صدرا شیمی یزد در ورزشگاه این استان برگزار خواهد شد.

دبیر کمیته فوتبال ساحلی چابهار تصریح کرد: درمجموع ۱۸ بازی داریم که ۹ بازی رفت در خانه و ۹ بازی برگشت را هم بیرون از خانه انجام می‌دهیم و این سری از مسابقات حدودا تا اوایل مهرماه به پایان خواهد رسید.

وی بیان داشت: جدول‌های مسابقات مشخص است و ما می‌دانیم با کدام تیم‌ها مسابقه داریم و با تیم‌های صدرا شیمی یزد، شهرداری سمنان، چادرملو اردکان و چندین تیم دیگر بازی خواهیم داشت.

عزیزی با تاکید بر اهمیت حمایت بنگاه‌های اقتصادی از ورزشکاران و جوانان دیار مکُران افزود: در همین راستا از مدیریت مجموعه پتروشیمی نگین مکُران قدردانی می‌کنیم که برای ایجاد انگیزه در بین جوانان و ورزشکاران چابهاری همکاری خوبی داشتند.

وی با اشاره به توجه ویژه مسوولان سازمان منطقه آزاد چابهار نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی اضافه کرد: تیم فوتبال ساحلی چابهار، با حمایت منطقه آزاد و هلدینگ پتروشیمی، سومین سالی است که در لیگ برتر کشور حضور پیدا می‌کند و خوشبختانه امسال هم توانسته به این لیگ صعود کرده و وارد لیگ برتر بزرگسالان شود و هدف اصلی ما این است که در جدول بمانیم و برای قهرمانی در این مسابقات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=152140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.