• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

آرزوی دیرینه ورزشکاران شهرستان کنارک برآورده شد

  • کد خبر : 164202
  • 20 بهمن 1402 - 18:34
آرزوی دیرینه ورزشکاران شهرستان کنارک برآورده شد
هاتف سیستان و بلوچستان - زمین چمن مصنوعی گل بزرگ فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور و اشتیاق نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش بویژه فوتبال افتتاح و آرزوی دیرینه مردم منطقه برآورده شد.

زمین چمن مصنوعی گل بزرگ فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور و اشتیاق نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش، بویژه فوتبال، افتتاح و آرزوی دیرینه مردم منطقه را برآورده کرد.

این افتتاحیه با حضور معین الدین سعیدی، نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی، دکتر مهرداد عرب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دهمرده معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان، امام جمعه معزز اهل سنت، فرماندار کنارک، رئیسی، رئیس اداره ورزش و جوانان، اعضای شورای اداری چابهار، کنارک و زرآباد، بخشدار، دهیاران، معتمدین و ریش سفیدان و جوانان ورزش دوست برگزار شد.

این زمین چمن مصنوعی به دلیل توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه، با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری کنارک، بخشداری و دهیاری با زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

با افتتاح این پروژه بزرگ، جمعیتی بالغ بر ۹۰۰۰ نفر در قالب ۱۵۰۰ خانوار از این فضای ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسب برای فوتبال‌ دوستان منطقه برای برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در این مکان را فراهم می کند.

 

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=164202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.