• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

۱۱۱ ورزشکار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند

  • کد خبر : 154095
  • 26 آذر 1401 - 14:38
۱۱۱ ورزشکار سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شدند
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱۱ ورزشکار این استان امسال در رشته‌های مختلف نظیر کشتی، ووشو و دو و میدانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم‌ اینک ۳۵ هزار و ۱۳۸ ورزشکار بطور سازمان یافته در هیات مختلف ورزشی مشغول فعالیت هستند که تاکنون موفق به کسب بیش‌ از ۲۵۰ مدال رنگارنگ کشوری و بین المللی در ۳۶ رشته شده‌اند.

وی افزود: همچنین امسال ۲۱۱ ورزشکار موفق سیستان و بلوچستان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام و این استان میزبان ۳۳ دوره رقابت‌های قهرمانی کشور شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از اعزام ۶ ورزشکار استان به رقابت‌ های آسیایی در سالجاری خبر داد و گفت: با درخش ورزشکاران این استان موفق به کسب سه مدال آسیایی برای کشور شد.

کرد زابلی گفت: همچنین با اعزام پنج ورزشکار سیستان و بلوچستان به رقابت‌های جهانی شاهد کسب یک مدال برای کشور بودیم.

وی تصریح کرد: به منظور شکوفایی هر چه بهتر استعدادهای ورزشکاران سیستان و بلوچستان امسال ۶۰ طرح ورزشی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: افتتاح ۵۷ زمین چمن مصنوعی از مهمترین طرح‌های ورزشی امسال سیستان و بلوچستان بوده که با هدف افزایش سرانه ورزش بویژه در مناطق مرزی استان اجرایی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در سالجاری سرانه ورزشی این استان از ۴۴ سانتی متر سال گذشته به ۵۳ سانتی متر رسیده و همچنین به منظور ارتقای سرانه‌های ورزشی هم‌اینک ۱۵ طرح بزرگ ورزشی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان رتبه اول ساخت اماکن ورزشی را داراست، گفت: ۲۵۵ ورزشکار ملی و بین المللی در این نقطه از ایران اسلامی داریم که می‌توانند برای استان افتخار بیافرینند.

کرد زابلی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان بیان کرد: با توجه به جوان بودن جمعیت سیستان و بلوچستان قطعا ورزش می‌تواند یک عامل وحدت و انسجام در این استان باشد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=154095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.