• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
7

سیستان و بلوچستان در رقابت قوی‌ترین مردان شرق کشور قهرمان شد

  • کد خبر : 19991
  • 22 دی 1397 - 18:41
سیستان و بلوچستان در رقابت قوی‌ترین مردان شرق کشور قهرمان شد

مسابقات قوی ترین مردان شرق کشور یادواره «شهدای نیروی انتظامی شهرستان چابهار» که در دو مرحله مقدماتی و نهایی با ١٠ شرکت کننده برتر پس از انجام مرحله نهایی و فینال و مشخص شدن نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش هاتف سیستان و بلوچستان، حمید آذریان رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان چابهار، اظهارداشت: ۳۲ ورزشکار در وزن بالای ۱۲۰ کیلوگرم از چهار استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی در دو شیفت صبح و عصر جنب هتل لیپار چابهار به داوری خودنگاه به رقابت پرداختند.
 
وی افزود: این مسابقات توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار با مشارکت سازمان منطقه آزاد برگزار شده است. ۳۲ ورزشکار در این دوره شرکت داشتند که بعد از تازه رو، حمید سیستانی از استان کرمان و علی پیکری از ایرانشهر به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
 

 
مهدی آبروش مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در مرحله مقدماتی هشت نفر از سیستان و بلوچستان (چابهار و ایرانشهر)، کرمان، اصفهان و خراسان جنوبی در ۴ آیتم بایکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان محمد رضا تازه رو از ایرانشهر، حمید سیستانی از کرمان، وحید رمضانی ازاصفهان، علی پیکری ازایرانشهر، عبدالحمید دوستکام از ایرانشهر و زبیر آزادی از چابهار به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.
 
وی افزود: درمرحله نهایی از پنج نفر راه یافته به فینال از استان های سیستان و بلوچستان (چابهار و ایرانشهر)، کرمان و اصفهان پس از رقابتی نفس گیر در چهار آیتم، محمدرضا تازه رو ازسیستان و بلوچستان «ایرانشهر»، حمید سیستانی از کرمان، علی پیکری از سیستان و بلوچستان «ایرانشهر»، وحید رمضانی از اصفهان و عبدالحمید دوستکام از سیستان و بلوچستان «ایرانشهر»، به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند و حکم اخلاق به حمید سیستانی از کرمان رسید.
 
وی گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی فدراسیون و هیات بدنسازی استان سیستان و بلوچستان این دوره از مسابقات توسط شبکه استانی هامون پوشش داده شد تا پس از تدوین در شبکه هامون از شبکه های ورزش، سیما و سه سیما با هماهنگی فدراسیون پخش خواهد شد.
 
مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهارخاطر نشان کرد: این دوره از رقابت‌های کشوری در سطح بسیار بالایی برگزار شد تا زمینه ساز درخشش ورزشکاران استان در میادین ملی شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=19991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.