• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
8

ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 111197
  • 20 آذر 1398 - 9:36
ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور گفت: پیش‌بینی ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع همانند بنزین انجام شده است که با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد. حمید رضا حدادی مدیرعامل ایران پرسی گاز کشور در دیدار با حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای ما […]

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور گفت: پیش‌بینی ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع همانند بنزین انجام شده است که با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

حمید رضا حدادی مدیرعامل ایران پرسی گاز کشور در دیدار با حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای ما هم عذاب آور است که مردم را در صف های طولانی دریافت سیلندر و در حال انتظار ببینیم.

مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز کشور افزود: با توجه به برخی دستور ها از سوی مراجع مختلف مبنی بر توزیع ایستگاهی، نتوانسته ایم گاز مایع را براساس اشتراک بموقع به شهروندان برسانیم ، و این خود موجب شده است تا مردم به توزیع اشتراکی بی اعتماد شوند .

وی بیان کرد: پیش‌بینی ایجاد کارت الکترونیکی به منظور توزیع گازمایع همانند بنزین انجام شده است که با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات مرتفع خواهد شد.

حدادی گفت: ۶۰ واگن حمل گازمایع در اختیار داریم که همه را دراختیار این استان قرارداده ایم و تمام تلاش خود را به منظور خدمت رسانی به مردم به کار بسته ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان در این دیدار بیان کرد: در سیستان و بلوچستان با توجه به موقعیت مرزی و همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان شاهد قاچاق بی رویه سوخت هستیم که بیشترین نوع آن نیز به نفتگاز ، بنزین ، نفت سفید و گازمایع مربوط می شود.
حیدر میرزایی افزود: کمتر توسعه یافتگی استان، کمبود کارخانجات تولیدی و متعاقب آن نبود فضای اشتغال و نوع اقلیم و پهناوری خود موجب گشته تا امرار معاش مردم نجیب و سخت کوش در این نقطه از کشور با کمی مشکل روبرو شود که ما نباید با سهل نگاری و کم کاری مشکلات را برای آنان بیشتر کنیم.
وی افزود : کمبودهای زیادی در توزیع گازمایع در استان وجود دارد که رفع آنان خواسته بحق شهروندان می باشد و باید مرتفع شود که جزئی ترین آن افزایش سهمیه و توزیع سیلندر بصورت کاملاً اشتراکی است.
میرزایی با اشاره به این مطلب که توزیع اشتراکی گازمایع موجب کاهش میزان مصرف مردم می شود اظهار داشت : وقتی گازمایع بصورت اشتراکی عرضه نشود، تخلفات بعدی و دلالی ها و برخی سودجویی افراد خاص را بدنبال خواهد داشت و در این میان نیازمندان واقعی قربانی می شوند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پرونده های متعدد قاچاق گاز مایع با سیلندر را در سراوان داشته ایم که خروج سوخت و سیلندر به سمت کشور پاکستان ، آسیب های زیادی را به دنبال دارد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=111197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.