• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
9
فرماندار خاش؛

سرمایه‌گذاران بومی در منطقه خود فعالیت اقتصادی انجام دهند

  • کد خبر : 127982
  • 17 بهمن 1398 - 18:26
سرمایه‌گذاران بومی در منطقه خود فعالیت اقتصادی انجام دهند
هاتف سیستان و بلوچستان- سرمایه‌داران بومی خاش در شهرهای مهم سیستان و بلوچستان و کشور فعالیت‌های اقتصادی زیادی دارند اما به فکر توسعه، عمران و آبادانی منطقه خودشان نیستند.

صاحب گل صالحی فرماندار خاش اظهار داشت: سرمایه‌داران بومی خاش در شهرهای مهم سیستان و بلوچستان و کشور فعالیت‌های اقتصادی زیادی دارند اما به فکر توسعه، عمران و آبادانی منطقه خودشان نیستند.

وی افزود: در حوزه‌های کشاورزی، دامی، گردشگری، صنایع و معادن و خدمات فرصت‌های ارزشمندی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد اما مشاهده می‌شود سرمایه دار خاشی در چابهار، زاهدان، تهران، مشهد و شیراز اقدام به خرید املاک تجاری و مسکونی می‌کند و حاضر نیست در شهر و برای مردم منطقه خودش هزینه‌ای بپردازد.

وی گفت: با وجود خدمات فراوان دولت و تلاش‌های خیران در بسیاری از شاخص‌ها شاهد کمبودهایی هستیم که می‌طلبد خیران بومی با نگاه دلسوزانه پای کار بیایند و این نارسایی را جبران و نیازهای مردم را برآورده کنند.

فرماندار خاش ادامه داد: وقتی یک پزشک و یا یک خیر از تهران می‌آید و برای مردم محروم در خاش هزینه می‌کند و دلسوزانه در امور خیر گام بر می‌دارد چه اشکالی دارد فرد بومی منطقه به فکر مردم منطقه‌اش باشد.

بیشتر بخوانید:

صالحی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد: در این ایام ۶۲ پروژه مختلف با هزینه‌ای افزون‌بر ۴۰۰ میلیارد ریال در خاش افتتاح و چندین پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم در انتخابات مدنظر تمام مسوولان دست‌.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=127982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.