• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
7

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

  • کد خبر : 128807
  • 28 بهمن 1398 - 10:26
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد. بهره مندی از انرژی برق جهت استفاده بهینه از تجهیزات استراتژیک، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، کاهش آلودگی زیست محیطی و توسعه زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران از اهداف […]

بهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از احداث ۶ پست برق جدید در اراضی بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

بهره مندی از انرژی برق جهت استفاده بهینه از تجهیزات استراتژیک، صرفه جویی در مصرف سوخت های فسیلی، کاهش آلودگی زیست محیطی و توسعه زیرساخت های مورد نیاز سرمایه گذاران از اهداف اجرای این پروژه است.

وی زیربنای این پروژه را ۳ هزار مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: در اجرای این پروژه ۴۰ کیلومتر کابل کشی ۲۰ کیلو ولت، ۸۵ کیلومتر کابل کشی فشار ضعیف انجام می شود و جانمایی ۱۱ عدد ترانس برق هزار و ۶۰۰ کیلو ولت و ۳ عدد دیزل ژنراتور ۸۰ کیلو ولت برق اضطراری نیز در پروژه پیش بینی و تامین شده است.

به گفته مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، در این راستا با راه اندازی یک پست برق ۲۰ کیلو ولت در طرح توسعه بندر شهید بهشتی، زیرساخت های استفاده از انرژی برق برای تخلیه کشتی های غلات فراهم و برای اولین بار تخلیه غلات در این بندر با بهره گیری از انرژی برق انجام شد.

آقایی با اشاره به جایگاه بندر چابهار در نگاه های ملی و فراملی و استقبال سرمایه گذاران و صاحبان کالای دیگر کشورها جهت بهره مندی از ظرفیت های این بندر استراتژیک خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی و ضرورت توسعه زیرساخت های لازم، امکانات تجهیزاتی این بندر در حوزه های دریایی، بندری و مخابراتی نیز با سرعت در حال افزایش است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=128807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.