• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
13
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان؛

پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه‌های نشاط‌آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان

  • کد خبر : 130551
  • 22 اسفند 1398 - 8:38
پیک امید فضای مجازی ایجاد کننده لحظه‌های نشاط‌آور و آموزنده برای کودکان و نوجوانان
هاتف سیستان و بلوچستان- هادی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند این محتواها را در پیام رسان @kanoonnewessb و یا از طریق شبکه اجتماعی به آدرس kanoonparvaresh_sb مشاهده کنند.

معصومه هادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای فرزندان این سرزمین دغدغه داریم و سلامتی و نشاط کودکان و نوجوانان برای ما بسیار مهم است از اینرو در فرصت پیش آمده کرونا می‌توان “خود مراقبتی” و زندگی در کنار هم را بیشتر تمرین کرد.

وی افزود: ساختن آینده با رعایت اصول بهداشتی، انسانی و ارتباطی در این روزهای سخت برنامه کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

وی گفت: کودکان با انرژی فراوانی که به دلیل ویژگی‌های دوره رشدی خود دارند نمی‌توانند در مدت طولانی بی‌حرکت و بدون انجام فعالیت در خانه بمانند به همین دلیل کانون پرورش فکری برای ایجاد لحظه‌هایی نشاط‌آور و آموزنده و استفاده‌ مفید از این روزهای در خانه ماندن پیک امید فضای مجازی با برنامه‌ها و فعالیت‌های موثر را تولید کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قصه، کاردستی، پویانمایی، بازی و غیره از جمله فعالیت‌هایی است که مربیان کانون پرورش فکری در استان در حال تولید این محتواها هستند و تاکنون در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار گرفته و تا پایان این روزها ادامه خواهد داشت.

هادی تصریح کرد: همه ما موظفیم در این روزها با رعایت اصول بهداشتی و ارتباطی سلامت را به جامعه برگردانیم و احوال‌پرسی‌ها، دلجویی‌ها و ارتباط‌ها را به صورت تلفنی انجام دهیم تا با رعایت اصول انسانی به سلامتی و اخلاق‌مداری احترام بگذاریم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.