• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
11

ورود ناوگان مسافری بین شهری به سیستان و بلوچستان ممنوع شد

  • کد خبر : 130725
  • 24 اسفند 1398 - 18:46
ورود ناوگان مسافری بین شهری به سیستان و بلوچستان ممنوع شد
هاتف سیستان و بلوچستان- کُرد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل، سراوان و چابهار به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

 ایوب کُرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در تمام نقاط کشور و لزوم پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس با هدف کنترل سریعتر آن، با پیگیری‌های به عمل آمده و بر اساس مصوبه استانداری از ورود ناوگان مسافری به سیستان و بلوچستان جلوگیری می‌شود.

وی بر پرهیز از انجام سفرهای غیرضروری توسط شهروندان تاکید کرد و افزود: همچنین از ۲۳ اسفند بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، پایانه‌های مسافری زاهدان، زابل، سراوان و چابهار به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس تا اطلاع بعدی تعطیل شد.

بیشتر بخوانید:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به بسته شدن مرز میرجاوه از سوی کشور پاکستان از ۲۶ اسفند، ضروری است اعزام ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیتی از مبدا نقاط مختلف کشور به سمت این مرز انجام نشود تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

کُرد با بیان اینکه تردد کامیون‌های حامل بار داخلی در سیستان و بلوچستان و کشور طبق روال سابق بلامانع است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: نظارت لازم در خصوص تامین کامیون جهت حمل کالاهای اساسی و مصرفی، توسط دستگاه‌های دست‌اندرکار انجام می‌شود.

وی از روال عادی مبادلات مرزی کالا در پایانه مرزی میلک خبر داد و بیان کرد: در خصوص تردد مسافری نیز تنها خروج اتباع کشور افغانستان از مرز میلک مجاز است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=130725

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.