• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
10
حمیدرضا شایان؛

توزیع کالای اساسی یارانه‌ای در چابهار آغاز شد

  • کد خبر : 131227
  • 03 فروردین 1399 - 16:04
توزیع کالای اساسی یارانه‌ای در چابهار آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان- شایان گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در چابهار وجود ندارد و کالاهای اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان‌های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

حمیدرضا شایان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار اظهار داشت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در چابهار وجود ندارد و کالاهای اساسی، اعم از گوشت قرمز و مرغ منجمد برنج و شکر طرح تنظیم بازار و روغن مورد نیاز شهرستان‌های چابهار و دشتیاری توسط مباشران و سایر فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.

وی افزود: فروشگاه اتکا، افق کوروش، رفاه، شهروندان و تعدادی از فروشگاه‌های روستایی در نوبندیان و پلان خرید و توزیع کالای اساسی را انجام داده‌اند.

وی گفت: از شهروندان چابهاری درخواست می‌شود هر گونه تخلف صنفی را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اعلام کنند.

بیش تر بخوانید:

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت چابهار ادامه داد: برای اطلاع بهتر مردم لیست تعدادی از فروشگاه‌های عرضه کننده کالای اساسی در ایام نوروز چابهار اعلام می شود و بر این اساس شکر تنظیم بازار در واحد صنفی دانشمند واقع در خیابان حافظ، واحد صنفی آقای لال بخش رئیسی واقع در خیابان حافظ بعد از نانوایی سیاسر، واحد صنفی آقای دهقان بلوار امام خمینی (ره) جنب نانوایی عرفان، فروشگاه شهروندان بلوار شهید ریگی، فروشگاه افق کوروش بلوار توحید، فروشگاه بویا در خیابان آزادگان، فروشگاه آریا در بلوار قدس نبش قدس۲۳، روستای تیس در فروشگاه ملازهی و روستای نوبندیان و فروشگاه دانیال جنب پل هوایی در حال توزیع است.

شایان تصریح کرد: گوشت منجمد قرمز نیز در فروشگاه کاکل زری واقع در خیابان خیام و برنج تنظیم بازار هندی۱۱۲۱ در  فروشگاه رفاه واقع در خیابان امام خمینی (ره) وفروشگاه دانشمند واقع در خیابان آزادگان در حال توزیع است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=131227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.