• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
11

انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است

  • کد خبر : 142891
  • 17 تیر 1399 - 1:56
انتصاب فرمانداران زن در سیستان وبلوچستان نوید بخش توسعه است
هاتف سیستان و بلوچستان- معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: انتصاب مدیران بر اساس توانمندی هایشان است و و رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار سیستان وبلوچستان رویکردی عدالت طلبانه و برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است.

علی زینی وند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان در آیین معارفه فریبا برنایی بجد به عنوان نخستین فرماندار شهرستان تفتان با بیان اینکه فرماندار جدید این شهرستان از مدیران توانمند و شایسته ی استان است اظهار داشت: انتصاب مدیران بر اساس توانمندی هایشان است و و رویکرد دولت تدبیر و امید و استاندار سیستان وبلوچستان رویکردی عدالت طلبانه و برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب است و استقبال بی نظیر و چشمگیر اقشار مختلف شهرستان تفتان از این انتصاب، بیانگر توسعه یافتگی جامعه ی محلی این منطقه است.

وی افزود: شهرستان تفتان قابلیت تبدیل شدن به یک شهرستان توسعه یافته و استراتژیک را دارد و تقویت ظرفیت کشاورزی و گردشگری از مهمترین محورهای توسعه این شهرستان به شمار می‌رود.

وی گفت: مردم سیستان وبلوچستان شهره به مرز داری هستند و خصلت های نیک انسانی شان یاد آور فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان ادامه داد: یکی از راهکارهای مطلوب مدیریت در استان پهناوری چون سیستان و بلوچستان، ارتقای درون استانی است و علاوه بر ارتقای چهار شهر اخیر در تلاش هستیم سه شهرستان دیگر را به شمار شهرستان های استان اضافه کنیم اما مهم ترین محور توسعه خود مردم هستند و باید در پی توسعه و احیای ظرفیت های گسترده ی جامعه باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=142891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.