• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
9

کار کارشناسی شده گرگروک ها با تجربه مردم بومی تلفیق شود

  • کد خبر : 146681
  • 09 مهر 1399 - 19:38
کار کارشناسی شده گرگروک ها با تجربه مردم بومی تلفیق شود
هاتف سیستان و بلوچستان- پروژه گرگروک های منطقه دشتیاری با پیگیری های نماینده پرتلاش مردم حوزه چابهار در مجلس شورای اسلامی همراه با منویات مقام معظم رهبری در طرح های آب و حفاظت خاک به ردیف اعتباری کامل رسیده است.

دکتر عبدالغفور حوت معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار در بازدید از اجرای پروژه گرگروک های بخش مرکزی اظهار داشت: سالیان متمادی ست که بر اثر سیلاب، با فرسایش خندقی خاک (گرگروک) در منطقه دشتیاری مواجه هستیم که این هدر رفت خاک غیرقابل جبران می باشد.

وی افزود: پیمانکار پروژه بنابه نیاز منطقه همزمان با تجهیز کارگاه روند اجرایی پروژه را با ماشین آلات سنگین شروع کرده است، با همراهی مردم منطقه یکی از آرزوهای دیرینه به سرانجام خواهد رسید.

وی گفت: ۱۲درصد پروژه در اجرا پیشرفت داشته است که با اضافه شدن پنجاه و چهار دستگاه ماشین آلات سنگین امید است که روند اجرای کار تسریع یابد.

معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: اعتبارات این پروژه با تاکید مقام معظم رهبری برای پروژه های آب و حفاظت خاک می باشد و لازم است که بر اساس سیاست های کلی نظام مصرف شوند، برای این پروژه ۱۰۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد اعتبار تخصیص پیدا کرده است و از نظر بودجه مشکلی در روند اجرای پروژه پیش نخواهد آمد.

حوت بیان کرد: با توجه به وسعت ۲۰ هزار هکتاری منطقه فوق بحرانی در خطر گرگروک ها با پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستگاه های استانداری که دلسوزانه این پروژه را پیگیری میکنند به ردیف اعتبار پایدار برسانیم.

وی تاکید کرد: روند اجرای این پروژه دارای اهمیت ویژه ای می باشد چنانچه مشکل پیش بینی نشده ای در روند این پروژه خللی ایجاد نماید شخصا در راس امور حضور پیدا خواهم کرد و با همفکری مشکل موجود را بررسی و به سرانجام خواهیم رساند.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران پروژه ها نسبت به مردم بومی توجه نمایند، خاطر نشان کرد:کار کارشناسی شده همراه با تجربه مردم بومی تلفیق گردد چرا که این مردم بر منطقه اشراف کامل، توانایی و تجربیات لازم برای پیشرفت پروژه را دارا می باشند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.