• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

دوره طرح ولایت در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 146689
  • 15 مهر 1399 - 11:55
دوره طرح ولایت در سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود
هاتف سیستان و بلوچستان- سیاسر گفت: دوره آموزشی طرح ولایت ویژه معلمان و فعالان عرصه فرهنگ و رسانه در این استان برگزار می شود.

مصطفی سیاسر رابط استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: در دوره آموزشی طرح ولایت امسال ۱۷۰ نفر ثبت نام کرده‌اند که پس از انجام مصاحبه دوره مبانی معرفتی را خواهند گذراند.

وی افزود: در عصر حاضر که دشمنان با تحریم و جنگ نرم با ملت ایران به ستیز برخاسته‌اند باید با هوشیاری و بهره گیری از سلاح معرفت از این فراز و نشیب‌ها عبور کنیم و با بهره گیری از مفاهیم طرح ولایت خودمان را در مقابل هجمه فکری دشمنان ایمن کنیم.

وی گفت: معتقدیم که به همان نسبت که دشمن، روش‌های خود را در توطئه علیه ایران اسلامی پیچیده‌تر می‌کند، باید بر هوشیاری و آگاهی خود بیفزایم و با آمادگی معنوی، فکری، سیاسی و حفظ وحدت و اتصال و ارتباط با یکدیگر به مقابله با دشمنان بپردازیم.

رابط استانی بنیاد آموزش‌های انقلابی در سیستان و بلوچستان ادامه داد: از این رو طرح ولایت برای اولین بار ویژه فعالان فرهنگی، رسانه‌ای و معلمان در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود و کار ثبت نام از متقاضیان هم از مرداد ماه آغاز شده است.

سیاسر با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: دوره آموزشی طرح ولایت تا پایان سال ادامه دارد و در این دوره منظومه بنیادین معرفت در اسلام در شش سرفصل معرفت شناسی، انسان شناسی، خداشناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سیاست آموزش داده خواهد شد.

وی بیان کرد: در مرحله نخست شرکت کنندگانی از شهر زاهدان از آموزش‌های این طرح بهره مند می‌شوند و در مراحل بعدی متقاضیانی از دیگر شهرهای استان سیستان و بلوچستان هم در این طرح شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف بعدی ما طلاب، دانش آموزان و فعالین اجتماعی خواهند بود، گفت: برنامه ریزی، تعیین و تدوین سیاست‌های لازم در جهت صیانت از کیان نظام اسلامی، شناسایی دشمن و تهدیدهایی که از ناحیه او موجودیت ملّی و دینی ما را تهدید می‌کند، امری واجب است.

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.