• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
11

واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر راه‌اندازی خواهد شد

  • کد خبر : 146722
  • 21 مهر 1399 - 21:21
واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر راه‌اندازی خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان- رئیس مجلس با حضور در کارخانه بافت بلوچ که با پیگیری رهبر معظم انقلاب راه‌اندازی شده است از نزدیک در جریان روند راه‌اندازی این کارخانه به عنوان یکی از دستاوردهای اصیل و بومی منطقه قرار گرفت.

محمدباقر قالیباف عصر روز دوشنبه درحاشیه بازدید از واحد ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر با اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هر چند که عقب ماندگی‌هایی در حوزه‌های آموزش، سلامت، صنعت و حمل و نقل و زیرساخت در این استان وجود دارد اما مورد توجه برنامه ریزی کلان کشور قرار دارد.

وی افزود: از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای رونق تولید، ایجاد اشتغال و پویایی منطقه به بهترین شکل ممکن باید استفاده کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی از کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر به عنوانِ یک ظرفیت خوب برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در منطقه نام برد و گفت: برای من بسیار جالب است که مجموعه بافت بلوچ با امکانات و تکنولوژی جدید امید به شهرستان بخشیده است.

وی بیان کرد: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب است که همه باید برای تکمیل زنجیره تولید آن تلاش کنیم.

قالیباف تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر نیز تکمیل تا زنجیره تولید آن کامل شود.

وی خاطرنشان کرد: در کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیگیر راه‌اندازی واحد بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر خواهیم بود که قطعا در برنامه دولت نیز است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.