• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
10

سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد

  • کد خبر : 146836
  • 11 آبان 1399 - 21:48
سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های امنیتی وضعیت بسیار خوبی دارد
هاتف سیستان و بلوچستان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخصهای امنیتی نسبت به سایر استانهای کشور در وضعیت بسیار خوب بسر می برد که این نشان از همراهی مردم با این نیروی خدوم است.

سردار حسین اشتری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهارداشت: خدا را شاکریم که در این ایام خجسته توفیق حاصل شد دیداری با مردم و مسئولان این خطه از ایران عزیز داشته باشیم.

وی افزود: سیستان و بلوچستان از نظر شاخص جرائم و امنیت در شرایط خوبی قرار دارد و البته این روند باید روز به روز پیشرفت کند.

وی گفت: نیروی انتظامی با تمام وجود و توان در همه نقاط از مرزها گرفته تا جاده‌ها، شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان حضوری فعال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: هماهنگی بین مردم و مسئولان عامل اصلی موفقیت انتظامی در سیستان و بلوچستان بوده و این همدلی میان برادران شیعه و سنی استان به طور کامل برقرار است.

سردار اشتری تصریح کرد: خیلی از دشمنان و کشورهای استکباری تلاش کردند تا همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی را در سیستان و بلوچستان از بین ببرند اما چشم‌های تیزبین نیروی انتظامی و هوشیاری مردم مانع از رسیدن آنان به این اهداف شوم شد.

وی تاکید کرد: این چشم بیدار موجب شده دشمن نتواند به کشور طمع کند و اگر جایی طعم کردند با پاسخ محکم نیروی‌های نظامی و انتظامی و مردم مواجه می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کسانی که خارج این مرزها هستند هر کدام به یک شکل به دنبال تامین منافع خود هستند و قطعا این مردم دلسوزی خارج از مرزهای کشور ندارند.

وی بیان کرد: امروز به برکت همدلی و وحدت، خون شهدا و به برکت توجه ویژه فرمانده کل قوا امنیت مطلوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است و این استان از نظر امنیتی از استان‌های باثبات کشور محسوب می‌شود.

سردار اشتری گفت: امروز سیستان‌ و بلوچستان به یک الگو در زمینه وحدت تبدیل شده و مسوولان این استان همدلی خوبی با نیروهای مسلح و با مردم دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با گذشته قابل مقایسه نیست و هر روز قوی تر می‌شود افزود: ما وظیفه داریم پشتیبانی از این استان را اولویت قرار دهیم و حتما این نقطه از ایران اسلامی را به طور ویژه اولویت قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باعث افتخار و زینت ایران اسلامی هستند و در تمام حوادث از جمله سیل، زلزله و به تازگی در مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم حضور دارند.

«هتک حرمت به پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم»

سردار اشتری بیان کرد: هتک حرمت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اسلام را محکوم می‌کنیم و امیدواریم کسانی که در صدد این هتک حرمت هستند هر چه سریعتر به سزای اعمال ننگین خودشان برسند.

وی تصریح کرد: احترام به ادیان الهی شیوه همه آزادگان جهان بوده و این اقدامات فقط نشان از دشمنی دشمنان و سردمداران کفر و نفاق به دین مبین اسلام و پیامبر(ص)است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروزه دولت‌های مستکبر تنها شعار آزادی سر می‌دهند و در عمل احترامی به ادیان قائل نیستند و هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارند.

وی بیان کرد: بیشترین ظلم توسط کشورها و دولت‌های مستکبر انجام می‌شود و چنان از آزادی بیان و حقوق بشر صحبت می‌کنند که اگر کسی اطلاعی از جنایت‌های آنان خبری نداشته باشد فکر می‌کنند که تنها آنان به فکر مردم هستند.

سردار اشتری اظهارداشت: مسلمانان و تمام مردم آزادی خواه جهان به تمام ادیان و پیروان مذهبی احترام می‌گذارند اما دنیای اسلام به راحتی به سایر ادیان و مذاهب توهین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از مردم و برای مردم است و ما این نوع روش و رفتار نیروهای نظامی ایران را در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم قدرشناس خدمات نیروی های مسلح هستند زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی جان خود را برای تامین امنیت مردم فدا می‌کنند.

بنابر این گزارش سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است.

سردار اشتری در حکمی سرتیپ دوم پاسدار احمد طاهری را به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

سردار احمد طاهری پیش از این جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بود، همچنین سردار محمد قنبری فرمانده سابق انتظامی این استان چندی پیش با حکم فرمانده ناجا رئیس پلیس آگاهی ناجا شد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.