• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8

اتوبوس مطالبه گری خبرنگاران سیستان و بلوچستان استارت خورد

  • کد خبر : 146922
  • 21 آبان 1399 - 14:45
اتوبوس مطالبه گری خبرنگاران سیستان و بلوچستان استارت خورد
هاتف سیستان و بلوچستان- رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: قرار است اتوبوس مطالبه‌گری هر دو هفته یک روز در سطح شهر به حرکت در آید و خبرنگاران با مردم و مسئولان به گفت وگو بنشینند.

سرهنگ علی ‌بیگی رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان‌ و بلوچستان اظهار داشت: در نشست هیات اندیشه ‌ورز بسیج با حضور مدیران رسانه‌ها مقرر شد با همکاری بسیج رسانه کاروانی متشکل از خبرنگاران خبرگزاری‌ها، نشریات محلی و سراسری و پایگاههای خبری با یک دستگاه اتوبوس تحت عنوان «اتوبوس مطالبه‌گری» از فعالیتها و عملکرد دستگاهها بازدید و در نشستی با مدیران هر دستگاه مطالبات مردمی از سوی خبرنگاران به اطلاع آنان رسیده و حاصل آن نیز در رسانه ها منتشر شود.

وی افزود: هدف از این اقدام ارتباط بیشتر مردم با مسئولان و اطلاع رسانی از خدمات ارائه شده نظام و دولت به مردم است.

وی گفت: یکی از وظایف اصحاب رسانه به عنوان معتمدان و چشم بینای مردم و کسانی که دردها و مطالبات مردم را لمس می کنند انتقال مسائل و مشکلات مردم به مسئولان و اطلاع رسانی از خدمات گسترده نظام و دولت به مردم است.

رییس سازمان بسیج رسانه سیستان ‌و بلوچستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی، بیان کرد: دولت و خدمتگزاران در حال تلاش برای ارائه خدمات ارزنده‌ به مردم هستند که شهرداری از جمله سازمانهای مردمی و متعلق به مردم است که بایستی شهروندان از فعالیت های آن آگاه باشند.

بیگی ادامه داد: نخستین برنامه این کاروان یا اتوبوس مطالبه‌گری بازدید از طرح ها و پروژه های زیربنایی، عمرانی و خدمات شهری و گفت وگو با مسئولان شهرداری های مناطق پنج گانه زاهدان است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.