• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
12

۹,۹۶ هکتار برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان اختصاص یافت

  • کد خبر : 146938
  • 24 آبان 1399 - 16:07
۹,۹۶ هکتار برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان اختصاص یافت
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: اراضی تحویل داده شده به بنیاد مسکن برای اجرای طرح ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان ۹,۹۶ هکتار است.

خلیل منبتی مدیرکل بنیاد مسکن سیستان ‌و بلوچستان اظهار داشت: تاکنون ۱۵ هزار و ۷۰۱ خانوار ساکن در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان شناسایی و در سامانه ثبت که از این تعداد تاکنون چهار هزار و ۳۸۳ خانوار واجد شرایط، تکمیل پرونده کرده و چهار هزار و ۲ خانوار نیز برای آغاز روند ساماندهی به شهرداری معرفی شدند.

وی افزود: تاکنون ۲هزار و ۷۷۷ سرپرست خانوار برای صدور سند به شهرداری زاهدان معرفی شدند که برای ۴۶۷ خانوار سند صادر شده است.

وی گفت: همچنین تعداد معرفی‌‍‌شده‌ها به شهرداری زاهدان برای صدور پروانه یکهزار و ۲۲۵ خانوار هستند که از این میزان برای ۴۶۸ خانوار پروانه صادر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان ‌و بلوچستان با اشاره به اینکه ساخت و ساز ۱۲۴ واحد در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان آغاز شده بیان کرد: ۱۹۱ خانوار برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند که از این تعداد، بانک‌ها با ۱۰۱ خانوار عقد قرارداد کرده‌اند.

منبتی تصریح کرد: تخریب و آواربرداری ۱۲۴ واحد، پی‌کنی۱۲۴واحد، آرماتور بندی۱۱۰واحد، فونداسیون۸۱ واحد، اجرای اسکلت ۴۱ واحد، اجرای سقف ۳۳واحد، اجرای نمای سه واحد مسکونی در زاهدان انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین تسطیح و آماده‌سازی ۱۶۴هزارو ۳۵۰ مترمربع، حمل مصالح ۳۴ هزارمترمکعب، زیرسازی ۱۰۷ هزار و۱۰۰ مترمکعب، اجرای جوی و جدول هشت هزار و ۶۴۵ مورد، ‌خاک‌برداری ۶۹ هزار و ۴۹۵ مترمکعب، خاکریزی ۴۶ هزار و ۳۰۰ مترمکعب، حفر چاه ۷۲ حلقه، حمل نخاله ۳۲ هزار و ۱۵۰ مترمکعب، ساخت کانال یکهزار و ۳۵۰، پیاده‌رو سازی هشت هزار و ۲۷۰ مترمربع، آسفالت ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع در سکونتگاه‌های غیررسمی زاهدان انجام شده است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=146938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.