• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
7

کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان

  • کد خبر : 147047
  • 12 آذر 1399 - 17:03
کسب رتبه اول کشوری توسط اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان افزود: بر اساس ارزیابی به عمل آمده از فعالیتها و عملکرد در هفته بیمه سلامت که توسط ستاد سازمان بیمه سلامت ایران مورد ارزیابی قرار گرفته،اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان حائز رتبه اول در سازمان بیمه سلامت ایران گردیده است.

دکتر رضا عباسی مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت استان بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزارنفر از مردم استان را تحت پوشش خود قرار داده است بطوریکه این افراد از خدمات نظام بیمه سلامت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی بهره مند می باشند.

وی افزود: بیمه سلامت توانسته گام های مهمی در مسیر اعتدال سلامت جامعه بر دارد به طوری که تمامی آحاد مردم فاقد پوشش بیمه درمانی را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.

وی گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته از عملکرد و فعالیت های ادارات کل استانی در هفته بیمه سلامت و با توجه به ارزیابی های بعمل آمده از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ،اداره کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در بین بیش از ۳۱ اداره کل سازمان بیمه سلامت ایران حاضر رتبه اول در کشور گردیده است .

مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به راه اندازی برنامه های چهار گانه هوشمند سازی الکترونیک جهت تسهیل و تسریع در روند ارائه خدمات به بیمه شدگان و موسسات درمانی و همچنین کاهش هزینه های درمانی گامهای مهمی برداشته بطوریکه رضایتمندی جامعه بیمه شدگان استان در پی داشته است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.