• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

شاخص پوشش اینترنت در نیکشهر تا پایان دولت به ۸۰ درصد می‌رسد

  • کد خبر : 147091
  • 19 آذر 1399 - 10:22
شاخص پوشش اینترنت در نیکشهر تا پایان دولت به ۸۰ درصد می‌رسد
هاتف سیستان و بلوچستان- نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، قصرقند، کنارک، نیکشهر و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص پوشش اینترنت در شهرستان نیکشهر براساس قول وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پایان دولت به ۸۰ درصد می‌رسد تا بخشی از مشکلات مردم در این حوزه مرتفع شود.

معین الدین سعیدی نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با نخبگان، بانوان، دانشجویان، فعالان و کنشگران اجتماعی شهرستان نیکشهر اظهار داشت: قشرهای مختلف مردم در کنار مسوولان با مطالبه گری صحیح می‌توانند مسائل و مشکلات را پیگیری کنند.

وی افزود: معلمان خرید خدمات با وضعیت معیشتی سختی روزگار می‌گذرانند و با حداقل حقوق و کمترین مزایا فعالیت می‌کنند بنابراین هر چه سریعتر باید به وضعیت انان رسیدگی شود.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بحث بودجه توسعه سواحل مکران مبلغ ۱۰۷ میلیارد تومان به نیکشهر تخصیص پیدا کرده که در حوزه راه‌ها تحولاتی را شاهد خواهیم بود.

سعیدی تصریح کرد: با تحریم های ظالمانه درآمدهای نفتی ایران از ۱۲۰ میلیارد دلار به پنج میلیارد دلار رسیده و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم قرار داریم و قطعا پروژه‌ها و طرح‌ها کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: توسعه زیرساخت‌های روستاها نیازمند تخصیص اعتبار بوده و در این باره پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.