• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
6

یک روز غفلت از امور ملت موجب فاجعه ای جبران ناپذیر است

  • کد خبر : 147304
  • 30 دی 1399 - 13:45
یک روز غفلت از امور ملت موجب فاجعه ای جبران ناپذیر است
هاتف سیستان و بلوچستان- نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اکنون معیشت، مشکل اصلی جامعه ما است، گفت: یک روز غفلت مجلس و دولت از این امور ملت موجب فاجعه ای جبران ناپذیر است.

ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از کادر درمان کشور گفت: اکنون معیشت مشکل اصلی جامعه ما است، هر روز در جلسات مجلس تذکر و اخطار به رییس جمهور و اعضای کابینه دولت مطرح می شود، حال با این وجود آیا مشکل حل شده است؟

وی افزود: گرانی روز افزون است، اما وظیفه دولت و مجلس چیست؟ برای حل این معضل چه باید کرد؟ محصول نشست و برخاست بی اثر جز ناامیدی و عصیان است؟ یک روز غفلت مجلس و دولت از امور ملت موجب فاجعه ای جبران ناپذیر است، امنیت پایدار، امید جامعه و رضایت ماندگار دل در گرو توسعه دارد، همه ما باور داریم توان ملی ما بالاتر از ناتوانی ایجاد شده است، هر بخشی از توسعه که کارآمدی و مدیریت دلسوز داشته موفق بوده است، با این وجود شایسته است هفته ای را به حل مشکل معیشتی جامعه اختصاص دهیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: تکلیف مسئولان در توسعه استان سیستان و بلوچستان چیست؟ اگر قبول داریم شاخص های توسعه در این استان در عمق ناتوانی است چرا سرگردانیم؟ راه حل مستقیم و پیش رو است که آن انجام آنچه انجام نداده ایم است، بودجه ای را که در طول تاریخ واگذار نکرده ایم مورد توجه قرار دهیم، مگر می شود با وجود این نیروی انسانی توانمند و متعهد منابع سرشار و مرز فوق العاده آبی و خاکی اینگونه واقعیت تلخ عدم توسعه را پیش رو داشته باشیم؟ باید بودجه ای متناسب اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.