• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
8

کشتی‌گیر سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شد

  • کد خبر : 147515
  • 03 اسفند 1399 - 18:14
کشتی‌گیر سیستان و بلوچستان به اردوی تیم ملی دعوت شد
هاتف سیستان و بلوچستان- مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی‌گیر این استان به اردوی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی بزرگسالان کشور دعوت شد.

ادهم کرد زابلی مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امید آرامی قهرمان وزن ۴۲ کیلوگرم کشتی‌فرنگی نوجوانان ۲۰۱۶ گرجستان و قهرمان‌آسیا ۲۰۱۶ چین‌تایپه به اردوی تیم‌ ملی کشتی‌ فرنگی بزرگسالان دعوت شد.

وی افزود: سرمربی تیم‌ملی کشتی‌فرنگی بزرگسالان برای ایجاد انگیزه در این جوان مستعد سیستان و بلوچستان به مسوولان، مربیان و کشتی‌گیران استان قول مساعدت داده که برای مراحل بعدی اردوی آماده‌سازی تیم‌ ملی کشتی‌ فرنگی بزرگسالان که به‌ منظور شرکت در رقابت های گزینشی‌ المپیک، یا بازی‌های المپیک یا رقابت‌های قهرمانی‌جهان تشکیل می‌شود آرامی را نیز به اردوی تیم‌ملی دعوت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت‌های آرامی گفت: این کشتی گیر موفق استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

کرد زابلی ادامه داد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های این کشتی گیر سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اینک افزون‌بر یکهزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147515

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.