• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
10

بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه سیستان و بلوچستان مناسب است

  • کد خبر : 147958
  • 23 فروردین 1400 - 8:21
بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه سیستان و بلوچستان مناسب است

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تلاش‌های مجمع نمایندگان استان و همراهی نمایندگان مردم حوزه انتخابیه زابل و ایرانشهر بودجه خوبی به توسعه بخش‌های یاد شده سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است. وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ سیستان […]

معین‌الدین سعیدی نماینده مردم شهرستانهای چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با تلاش‌های مجمع نمایندگان استان و همراهی نمایندگان مردم حوزه انتخابیه زابل و ایرانشهر بودجه خوبی به توسعه بخش‌های یاد شده سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان جهش‌های بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده است، خاطرنشان کرد: در بودجه سال جاری شاهد اختصاص یکهزار و ۴۳۴ میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی، ۷۸۱ میلیارد تومان برای راه روستایی، ۶۷۰ میلیارد تومان برای محور چابهار به میلک و اختصاص یکهزار و ۶۵ میلیارد تومان به تامین آب آشامیدنی هستیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدوارم با حفظ اتحاد و انسجام بین نمایندگان استان سیستان و بلوچستان سالی سرشار از تلاش و حرکت به سوی آینده‌ای بهتر برای مردم داشته باشیم.

سعیدی تصریح کرد: از اینکه ردیف اعتباری ۳۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی چابهار و ۳۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی پلان تخصیص پیدا کرد بسیار خرسندیم چرا که امید داریم بعد از سال‌ها انتظار بخشی از مشکلات و کمبود شاخص‌های سلامت جبران شود.

وی بیان داشت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر متعهد شدند بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی پلان در دهه فجر سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=147958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.