• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
11

۸۰ درصد تور ماهگیری کشور در سیستان و بلوچستان تولید شد

  • کد خبر : 148270
  • 05 خرداد 1400 - 11:22
۸۰ درصد تور ماهگیری کشور در سیستان و بلوچستان تولید شد
هاتف سیستان و بلوچستان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واحد تولیدی تور ماهیگیری این استان با ظرفیت تولید ۲ هزار و ۷۰۰ تن ۸۰ درصد نیاز کشور را در این بخش تامین می‌کند.

ماندانا زنگنه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شیلات و صیادی یکی از حوزه‌های فعال اقتصادی در شمال و جنوب کشور است که نیاز بسیاری به تور ماهیگیری دارد که واحدهای تولیدی استان در این زمینه موفق عمل کردند.

وی افزود: همچنین در حوزه تولیدات راه آهن، واحد تولید پایبند ریل راه آهن سیستان و بلوچستان با ظرفیت تولید سه میلیون عدد پایبند توانست ۴۰ درصد نیاز کشور را تامین کند علاوه بر آن واحد تولید کنسرو ماهی هم یکی از واحدهای تولیدی فعال در استان به شمار می‌رود با ظرفیت ۱۶۷ میلیون قوطی ۳۰ درصد نیاز کشور را برآورد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: واحد تولید پاکت سیمان نیز با ظرفیت تولید پنج هزار و ۷۰۰ تن پاکت ۲۰ درصد از پاکت مورد نیاز کشور را تولید کرد.

زنگنه گفت: در حوزه ریلی علاوه‌بر پایبند، سیستان و بلوچستان در تولید تراورس بتنی ریل راه آهن هم فعالیت خوبی داشت و توانست با ظرفیت تولید ۱۱۰ هزار تن تراورس بتنی ۲۰ درصد از نیاز کشور را فراهم کند.

وی بیان کرد: در نهایت واحد تولید سموم دفع آفات هم با ظرفیت تولید هفت هزار و ۵۰۰ تومان و تامین ۱۲ درصد نیاز کشور در کنار واحدهایی قرار گرفت که توانستند نقش مهمی در تامین نیازهای کشور داشته باشد.

 

 

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.