• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
12

کشف محموله بزرگ ۴۰۰تنی برنج؛ توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه

  • کد خبر : 148313
  • 12 خرداد 1400 - 10:53
کشف محموله بزرگ ۴۰۰تنی برنج؛ توسط پاسداران گمنام اطلاعات سپاه
محمدعلی پوراحمدیان از کشف محموله بزرگ 400 تنی برنج از بزرگترین انبارهای موجود در بازار که متعلق به یک تاجر و فعال اقتصادی در شهرستان چابهار خبر داد.

محمدعلی پوراحمدیان؛ فرمانده سپاه شهرستان چابهار بیان کرد: سپاه شهرستان چابهار در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اختلال گران آرامش مردم و تثبیت بازار به طور شبانه روز فعالیت های اقتصادی و تجاری را رصد می کند.

وی افزود: برای بازگشت آرامش به بازار در پی سواستفاده برخی سودجویان طی چند ماه اخیر عملیات های اطلاعاتی گسترده ای توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار انجام شده است.

وی تصریح کرد: در تازه ترین اقدام این نیروهای جان برکف انقلاب پس از رصد فعالیت صنوف مختلف، توانستند یکی از بزرگترین انبارهای موجود در بازار که متعلق به یک تاجر و فعال اقتصادی در شهرستان چابهار است، را کشف و ضبط کنند.

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: در این عملیات پاسداران گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه شهرستان چابهار با همکاری دستگاه قضایی، دادستان و بازرسان صنعت و معدن شهرستان یک محموله ۴۰۰ تنی برنج نامرغوب خارجی و ۱۰ تن روغن خوراکی را کشف و این انبار پلمپ شد.

وی تصریح کرد: کارشناسان و بازرسان ارزش این محموله کشف را بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال بیان کردند.

پور احمدیان اشاره کرد: تخلف دوم این شخص بعد از اختفا برنج در انبار با توجه به کشفیات موجود، استفاده از برنج نامرغوب در کیسه های برندهای معتبر است.

وی ادامه داد: این کار شخص تخلف و جعل کالاهای مرغوب است که علاوه بر اخلال در نرخ بازار منجر به ضربه وارد شدن به محصولات داخلی محسوب می شود و قطعا قانونی با این اشخاص برخورد خواهد شد.

پوراحمدیان خاطر نشان کرد: این اقدامات باعث اختلال در بازار و نارضایتی مردم می شود که سپاه شهرستان چابهار برای مقابله با این افراد و سودجویان شبانه روز رصدهای اطلاعاتی دارد و هرگز اجازه نمی دهد که عده ای آرامش و امنیت روانی مردم را به خطر بیاندازند.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.