• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
8

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل توسعه ملی است

  • کد خبر : 148332
  • 18 خرداد 1400 - 9:08
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عامل توسعه ملی است
هاتف سیستان و بلوچستان- فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مشارکت حداکثری آحاد مردم در انتخابات باعث توسعه ملی، تقویت دولت آینده و تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی می‌شود.

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان اظهار داشت: فعالیت انتخاباتی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در وقت اداری و همچنین استفاده از امکانات بیت‌المال در راستای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و حتما با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: دست‌اندرکاران انتخابات اعم از مجریان، بازرسان و ناظران انتخاباتی در کمال امانت‌داری، بی‌طرفی و رعایت حقوق عامه بویژه حق‌الناس بودن حق رای مردم و با رعایت اصل قانون انتخاباتی سالم برگزار خواهند کرد.

فرماندار دلگان ادامه داد: سابقه درخشان جمهوری اسلامی ایران در برگزاری انتخابات‌های سالم و قانونی، فضای آرامش و اطمینان مردم به برگزارکنندگان انتخابات، بسترهای لازم را برای تقویت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های مناسب لازم است زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شده تصریح کرد: حضور افراد و گروه‌های مرجع در تشویق مردم به حضور در انتخابات حائز اهمیت و تاثیرگذار بوده و امید است فضای انتخابات هر روز گرم‌تر و پرشورتر از روز قبل باشد.

شجاعی خاطرنشان کرد: همه نیروهای اجرایی نسبت به شرح وظایف و تکالیف خود مسوول هستند و در صورت هرگونه تخلف از قوانین انتخاباتی مراتب از مجراهای قانونی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند از طریق رسانه‌ها و با مطالعه کافی، معیارهای انتخاب اصلح را بررسی و در زمان قانونی تبلیغات این‌ معیارهای را با ویژگی‌های کاندیداها تطبیق و فرد اصلح را براساس تکلیف، حجت شرعی، اخلاقی و وجدانی انتخاب کنند.

فرماندار دلگان خاطرنشان کرد: دلگان همیشه در انتخابات خوش درخشیده و لوازم، ابزار و زمینه‌های سیاسی، اجتماعی و مردمی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری فراهم شده و فضا بانشاط و بااخلاق سیاسی، اجتماعی و محلی با نزدیک شدن به روز انتخابات هر روز بیشتر خواهد شد.

وی بیان کرد: آنچه برای ما به عنوان مجریان انتخابات مهم است تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری هر چه پرشورتر انتخابات و بر این اساس تمام تلاش خود را خواهیم داشت انتخابات با سطح مشارکت حداکثری را برگزار کنیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.