• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

پل ماشکید مهرستان در جنوب سیستان‌ و بلوچستان آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر : 148654
  • 09 مرداد 1400 - 21:07
پل ماشکید مهرستان در جنوب سیستان‌ و بلوچستان آماده بهره‌برداری شد
هاتف سیستان و بلوچستان - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: پل ماشکید شهرستان مهرستان بطول ۲۰۰ متر و ارتفاع چهار متر آماده بهره‌برداری شد.

عطاء اله اکبری با بیان اینکه برقراری ترافیک عبوری ایمن، ساماندهی و ایمن‌سازی ابنیه فنی و جلوگیری از بسته شدن مسیر در زمان وقوع سیلاب‌های احتمالی از مهمترین دلایل ساخت پل‌ها در مسیرهای ارتباطی بشمار می‌رود اظهار داشت: عملیات ساخت پل ماشکید از سال ۹۰ آغاز شده بود که تا قبل از سال ۹۹ کمتر از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: به دلیل اهمیت بالای ساخت این پل در منطقه با پیگیری‌ها و تلاش بی‌وقفه همکاران ما در معاونت مهندسی و ساخت اداره‌کل ساخت آن بر اساس قول‌های داده شده در یک سال اخیر به اتمام رسید و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت پل ماشکید یکی از دستاوردهای مهندسی استان محسوب می‌شود که با اعتبار افزون بر ۱۳ میلیارد تومان به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و بروز سیلاب‌های متعدد در طول سال با افتتاح این پل در زمان طغیان رودخانه‌های محلی از بروز اختلال در تردد کاربران جاده‌ای جلوگیری خواهد شد.

اکبری تاکید کرد: تمام تلاش همکاران ما در راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با ساخت راه و پل‌ها فراهم کردن زمینه تردد روان و ایمن شهروندان گرامی است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.