• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
11

۵۸۰ میلیارد ریال طرح عمران شهری در چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد

  • کد خبر : 148842
  • 09 شهریور 1400 - 16:01
۵۸۰ میلیارد ریال طرح عمران شهری در چابهار افتتاح و کلنگ‌زنی شد
هاتف سیستان و بلوچستان - ۱۲ پروژه عمران شهری چابهار در زمینه ساخت پارک و فضای سبز، هدایت و مهار آب‌های سطحی و ساخت میدان، بلوار، جاده و آسفالت و زیباسازی معابر با ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در آیین مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در چابهار بر کسی پوشیده نیست به‌طوریکه در بیشتر شاخص‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته اما برای رسیدن به وضعیت مطلوب، راه‌های نرفته زیادی پیش رو داریم.

به گفته وی، توسعه سواحل مکُران که درواقع قلب انجام خدمات نظام است، نگاه ویژه مقام معظم رهبری را پشتوانه خود دارد.

وی افزود: چابهار شهر توریستی و گردشگری و تفریحی است و خدمات و سرانه‌های آن باید براساس جایگاه و موقعیت آن در نظر گرفته شود و همه می‌دانند ظرفیت‌های خدادادی چابهار بی‌نظیر بوده اما در کنار آن مشکلات متعددی هم وجود دارد که باید رفع شود.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار ادامه داد: همزمان با هفته دولت ۴۴ پروژه با اعتبار یکهزار و ۱۹۰ میلیارد ریال در چابهار افتتاح شد که این، تنها گوشه‌ای از نگاه دولت به توسعه این منطقه است.

بامری گفت: شهردار چابهار جوان، پویا و پای کار و خدماتش قابل تحسین است که در مدت مسوولیت خدمات قابل توجهی انجام داده است برای همین بار دیگر اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار را ابقا کردند تا خدماتش بیشتر استفاده شود.فرماندار چابهار همچنین به موضوع مقابله با کرونا اشاره کرد و گفت: اقدامات مقابله‌ای درخصوص کرونا در چابهار مطلوب بوده است و موج‌های مختلف را مدیریت و در این زمینه شاهد کمترین تلفات بوده‌ایم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=148842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.