• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
9

دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد

  • کد خبر : 149008
  • 05 مهر 1400 - 13:29
دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد
هاتف سیستان و بلوچستان - معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار با بیان اینکه دفاع مقدس انقلاب اسلامی را به جهان صادر کرد گفت: همه ما برای صیقل روح و تقویت روحیه مقاومت باید با وصیت‌نامه‌ها و راه و مرام شهدا مانوس شویم.

رحمدل بامری معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار در نشست روشنگری و تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس چابهار که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ضمن قدردانی از فرماندهی نیروی هوایی ارتش و سپاه چابهار برای تدارک برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تقارن هفته دفاع مقدس با اربعین حسینی برای همه ما یک پیام دارد و اینکه باید به صورت انقلابی و جهادی برای رفاه و آسایش مردم کار کنیم.

وی افزود: وقتی نمی‌توانیم در مراسم راه‌پیمایی اربعین حسینی شرکت کنیم یعنی اینکه وظیفه دیگری بر دوش ما نهاده شده و آن خدمت به مردم است.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه چابهار ادامه داد: امیدواریم به برکت خون شهدا خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم این وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام دهیم.

بامری گفت: تفکر انقلابی و روحیه مقاومت باعث شد که جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی را به دنیا معرفی کند و فقط یکی از ثمرات آن، حزب‌الله لبنان است.

وی در خصوص گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بیان کرد: باید در جای جای میهن اسلامی، نمایشگاه‌های دائمی ایجاد شود تا همه بیایند و ببینند طی هشت سال چه اتفاقاتی بر ما گذشت.

وی تصریح کرد: اگر بتوانیم سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به خوبی درک کنیم آنوقت است که رشادت‌ها خواهیم داشت، باید تلاش کنیم که همیشه و در همه کارها، روحیه دفاع مقدسی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.