• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
11

عملیات اجرایی ساخت چهار تقاطع غیر همسطح در زاهدان آغاز شد

  • کد خبر : 149126
  • 20 مهر 1400 - 14:28
عملیات اجرایی ساخت چهار تقاطع غیر همسطح در زاهدان آغاز شد
هاتف سیستان و بلوچستان - عملیات اجرایی چهار تقاطع غیر همسطح در زاهدان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان، جانشین نماینده ولی فقیه و جمعی از مسئولان آغاز شد.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه آغار عملیات اجرایی ساخت چهار تقاطع غیر همسطح در زاهدان شامل بلوار کشاورز و خیابان آزادی، بلوار دانشگاه و خیابان پاسداران، بلوار شهید میرحسینی و بلوار شهید طباطبایی و تقاطع غیر همسطح بلوار بهداشت و بلوار جانبازان اظهار داشت: زاهدان بزرگترین نقطه جمعیتی شرق و جنوب شرق کشور بوده و مرکز بزرگترین استان کشور نیز است که این مساله نشان از اهمیت این شهر دارد.

وی افزود: با وجود اقدامات خوبی که در زاهدان انجام شده اما ضعف‌هایی نیز وجود دارد که علت آن ضعف منابع درآمدی ناشی از کم بودن فعالیت‌های اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: سرانه درآمدی زاهدان حدود ۶۵ درصد سرانه درآمدی در سایر نقاط کشوری بوده همچنین سهم این شهر از منابعی که در قانون ارزش‌افزوده تعلق می‌گرفت در مقایسه با کرمان بسیار کم است.

بیجار گفت: ما در بحث مبلمان شهری بسیار عقب هستیم و با متوسط کشوری بسیار فاصله داریم که می‌طلبد تا اقدامات ویژه‌ای در این زمینه انجام دهیم.

وی بیان کرد: در زاهدان با پدیده حاشیه‌نشینی روبه رو هستیم که با وجود مهاجر فرستی سایر شهرهای استان زاهدان و چابهار مهاجرپذیر هستند که باید توجه جدی به این موضوع کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی توسعه زاهدان منابع دولتی مدنظر قرار خواهد گرفت اما همه باید تلاش کنند تا مشکلات و معضلات این شهر برطرف شود.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.