• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
6

۱۵۰ هزار مترمربع پارک بزرگ در زاهدان بهره‌برداری خواهد شد

  • کد خبر : 149290
  • 10 آبان 1400 - 8:24
۱۵۰ هزار مترمربع پارک بزرگ در زاهدان بهره‌برداری خواهد شد
هاتف سیستان و بلوچستان - شهردار زاهدان گفت: براساس برنامه حدود ۱۵۰ هزار مترمربع پارک منطقه‌ای و بزرگ مقیاس تا پایان سالجاری در این شهر بهره‌برداری خواهد شد.

محمدامیر براهویی شهردار زاهدان با بیان اینکه ۴۰ درصد حفاری‌های که در سطح زاهدان اعم از برق و گاز انجام شده هنوز ترمیم نشده اظهار داشت: مشکل بزرگی که در معابر این شهر داریم حفاری‌های انجام شده از سوی شرکت گاز بوده که طی تفاهمنامه با این شرکت قرار بر این شد ۵۵ هزار تن قیر را در اختیار شهرداری گذاشته تا ترمیم حفاری‌ها در سطح شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه باغ خانواده زاهدان مدت‌ها کاربری خود را از دست داده بود افزود: در این راستا ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظرگرفته و امیدواریم تا قبل از پایان سال آماده شود تا صبح‌ها در اختیار بانوان و بعد از ظهرها در اختیار خانواده‌ها باشد.

شهردار زاهدان با بیان اینکه کودکان مناطق حاشیه شهر متاسفانه از فضای بازی مناسبی برخوردار نبودند بیان کرد: در این راستا ۱۱ پارک محله‌ ای با اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان مجهز به وسایل بازی کودکان در این مناطق حاشیه شد.

براهویی با بیان اینکه ورودی‌های شهر زاهدان و بحث دروازه قرآن را پیگیری می‌کنیم که مشکلاتش حل و تا پایان سال به بهره‌برداری برسد گفت: در موضوع گرمخانه این شهر ورود پیدا کرده و با یک حرکت جهادی با حضور رئیس شورای ستاد مبارزه با مواد مخدر افتتاح خواهد شد.

براهویی با اشاره به اینکه لایروبی مسیل‌های زاهدان شروع شده تا برای زمستان آماده شود تصریح کرد: بزرگترین مسیل این شهر در شیرآباد است که حدود سه و نیم کیلومتر طول آن بوده و با تامین اعتبار قبل از پایان سال به بهربرداری کامل می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: برای آسفالت معابر شهر در زاهدان پنج پیمان جدید بسته شده که ۵۰۰ هزار مترمربع فضا را در برمی‌گیرد.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.