• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

مدرسه خیرساز در روستای بلک زرآباد افتتاح شد

  • کد خبر : 149338
  • 20 آبان 1400 - 10:46
مدرسه خیرساز در روستای بلک زرآباد افتتاح شد

وسیم بلوچ مدیر آموزش و پرورش کنارک و زرآباد در آیین افتتاح مدرسه شیخ احمد خسروی اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای ۱۳۲ مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت گروه‌های جهادی راه سعادت، حدید و رسالات با پیگیری مرحوم شیخ احمد خسروی که چندی پیش بر اثر کرونا جان‌ باخت، احداث شده است. […]

وسیم بلوچ مدیر آموزش و پرورش کنارک و زرآباد در آیین افتتاح مدرسه شیخ احمد خسروی اظهار داشت: این مدرسه با زیربنای ۱۳۲ مترمربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت گروه‌های جهادی راه سعادت، حدید و رسالات با پیگیری مرحوم شیخ احمد خسروی که چندی پیش بر اثر کرونا جان‌ باخت، احداث شده است.

وی افزود: روستای بلک از توابع شهرستان زرآباد ۱۰۰ خانوار جمعیت دارد و با افتتاح این مدرسه حدود ۵۰ دانش‌آموز از نعمت کلاس درس استاندارد بهره‌مند شدند.

مدیر آموزش و پرورش کنارک و زرآباد بر مشارکت خیران و تخصیص اعتبارات دولتی برای استانداردسازی فضاهای آموزشی تاکید کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان این منطقه، مستعد تحصیل علم و دانش هستند و می‌طلبد نسبت به ساخت کلاس‌های درس استاندارد، امکانات سرمایشی و گرمایشی، اهدای لوازم‌التحریر و کیف و کفش دانش‌آموزان توجه کرد تا شاهد شکوفایی علمی فرزندان این خطه از کشورمان باشیم.

بلوچ گفت: زرآباد بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم‌اینک پنج هزار و ۶۵۰ دانش‌آموز در ۸۶ مدرسه این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی در زرآباد و کنارک حدود سه متر و ۵۷ سانتی مترمربع به ازای هر دانش‌آموز است که برای رسیدن به استاندارد (هشت مترمربع) بیش از چهارمترمربع فضای آموزشی به ازای هر دانش‌آموز نیاز است.

لینک کوتاه : https://hatefsb.ir/?p=149338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.